11 Ocak 2012 Çarşamba

Karanlık Saat 3D film - Gitmeyin











 Merhaba,

Hani geçen hafta Ada kız büyükanne de kalmıştı ya, işte biz o akşam haydi bir 3D film izleyelim dedik.
Yılmaz babanın tv sinde 3D Avatar ı biraz izleyip heveslendik.
Maltepe -Avm deki Afm sinemalarına gittik. Dışarıda yiyelim dedik ve maliyeti olamyan şeylere birsürü para ödedik.

İki kişi 36 Tl vererek içeriye girdik. Gözlükler küçülmüş diye sevindik. Ada kız da rahat seyredecek bundan bööle diye de konuştuk. Zaten Ada kız ı bırakıyoruz ama yaklaşık bir saat en geç birbuçuk saat sonra hep ondan bahsetmeye başlıyoruz.

Fakat sonra anladık ki, gözlükler küçülmüş ama kulak arkasına gelen kısmı uzun tutmuşlar. Arkanıza yaslanıncahop gözlük elinizde. Cem de bir problem olmadı gerçi. Artık.. şans, kader, kısmet.

Bence konu iyi, biraz daha güzel diyaloglar eşlik etse fena olmayacaktı. Ucu açık bir sürü yer var ama çok da  önemli diil. En kötüsü 3D diye satılan filmde maalesef gözlüklerle sadece konuşan kafaları izlemiş olmamaız. Filmde 3 tane, evet saydım: sadece 3 gerçek 3D sahne var. Biri sonunda :-) BU BIR ÇAKMA 3D FİLM. GITMEYIN. Biz yandık siz yanmayın. Evde oturup, harici disk teki filmleri izlesek ve sando yesek daha makbule geçecekti.

Ertesi sabah Ataşehir Paşabahçe ye gittik. Güzel bir mağaza ama otopark yok. İnanamadık yaw. Vale var ama niye vereyim anahtarı. Neyse cillop yer bulduk, Kervan mağazasının önünde ve kaçarak Paşabahçe ye girdik. Suadiye de ki mağaza gibi, çok güzel. Sanki Suadiye de çeşit daha çok gibi.

Barbaros Mah. Halk Cad. No:2 Ataşehir/İstanbul
Tel: 0216 688 81 71

Mağaza içindeki güzel kolonyolardan ''Iğde'' olanını beğendik. 20 Tl.Halbuki Belgin de, ''ıhlamur'' a bayılmıştım !
Evde kalmayan şarap bardağı ve kanyak bardağı aldık. Bir de doğumgünü olanlara hediye. Yaşasın. Iyiki varlar. Ama bardak markaları şişecam diil. F&D diye bir marka. Ithal mi??!! sordum bakalım ne hikaye çıkacak.

Bugünkü menümü, beğenilen, bildiğimiz köfte ( sağol Belgin), dereotlu mercimek çorbası, az pırasalı bulgur pilavı ve ekmek. Turp ve havuç salatası. Kabak tatlımız mevcut, bugün bize uğrayan Aydan a da kısmet oldu.

Bu aralar herkes hasta, ama kızın dogumgününü sağlam atlatsak sonra da bütün bir yılı hasta olmadan geçirsek.

Amin.

Dinibütün anne Çiğdem


6 yorum:

Karyatid dedi ki...

Kardeşim,
Vale'ye ver bişi olmuyor Paşabahçe'de:) Benhep veriyom. ( Yılbaşı hediyeleri nedeniyle müdavimi olduydumduda:)). F&D Paşabahçe'nin alt markası Efendi diye okunuyor, el yapımı..
Ne güzel yazmışsın ancak şu PIRASAdan haz etmiyom...
Arzederim...
Ada Karal hasta olmamalı kardeşim, evladımın geçen sene de doğumgününü yapamadık zate...
öperim..
allahtan başkasına inanmayan kardeşinn:)

hayat izlerim dedi ki...

Siz de mi hastasınız? Çok geçmiş olsun. biz de ailecek bulandık gribe!!!
Ada Kız'a çok dikkat et olur mu? Vitamin takviyesi falan ne aklına gelirse...
Sevgiler kocaman :))

hayatreceli dedi ki...

canımm ne hoş anılar olmuş olsun film kötü bile olsa bereber izlemenin keyfine varmışsınız, alışverişinide çok sevdim aslından benimde evde bardaklar eksik almam gerek ama bir fırsatını bulupta gidememdim işte:)
yavruna ve ailene Allah sağlık huzur versin canım..
sevgiler...

derbay dedi ki...

Aman o filmin afişi fenaydı zaten tahmin etmiştim "kesin rezil bi filmdir" demiştim :))

zeymurancafe dedi ki...

harıka bır menu olmus afıyet olsun canım

Oglak Kizlari dedi ki...

Yaprak teyzesi,

Inşallah hasta olmaz. Gözünün içine bakıyorum ama şans kader kısmet biliyon.

Hımm demek F&D iyi bişeymiş. Sevindim.

Her ölümlü bir gün pırasayı sevecek kardeşim.

Dua eden anne Çiğdem
---------------------------------

Hayat İzlerim,

Değiliz, değiiiliz. Aman diyim. Olmayız inşallah.

Adaçayı gargarasını hep yaptırıyorum bakalım.

Sağol, varol.

Minnettar anne Çiğdem

----------------------------------

Reçelim,

Sağol.
Evet her kadın gibi ben de tabak, tencere tava ve bardak alışverişine bayılıyorum.

Amin, hepimize.

Duygulu anne Çiğdem

----------------------------------

Derbay,

Bundan bööle sana da danışacağım o zaman.

Biz de aksi gibi afişe aldandık iyimi. Bilim kurgudur dedik.

Evet, öyleydi ama berbattı.
Ustelik o parayla ben 6 kere sinemaya gidebilirdim.

Kozzy ve Optimum da ilk seanslar 6 Tl.

Bilgili ama cahil anne Çiğdem
----------------------------------

Zeymuran,

Teşekkür ederim.
Darısı güzel bir filme başınıza.

Paylaşımcı anne Çiğdem