16 Ekim 2014 Perşembe

Ruhani işler

Merhaba,

Size de oluyor mu bilmem. Elim de teknoloji harikası I pad var amma yine de ille bazı durumlarda bazı şeyleri ille de defterime not etmem gerekiyor. Tamam, takvimi kullanıyorum, randevular, yapılacaklar filan.. Fakat iş toparlanmaya gelince, hepsi kağıda dökülüyor. Sizce, "dvd" ye hala " video" diyen bir dinazormuyum ben.

Bu vesile ile

Köyceğiz, ikinci el pazarında, kremimi alan  " crocus" diye isimlendirdim ürünlerimi :-) Çiğdem in İngilizce si O gün pazarda ki tek ve yalnızca müşterim , beni yine Köyceğiz de olan tümü çeşitli uluslardan oluşan konusu ruhani işler olan bayanlar toplantısına davet etti.  Bayramın birinci günüydü ama burada Bayram yok ki bize. Herkes İstanbul da. :( hedefim hepsini - tüm aileyi - buraya veya ben nereye gidersem oraya çekmek ama bakalım.  Arkadaşlarım dahil. Bir başka hedefimde üç - dört aile bir arazi alıp üzerin de kommün yaşamak. Neyse, konu dağılmasın. Atladım gittim Köyceğiz e, giderken, her krem sattığım müşterim böyle olsa, .. tamam ödenecek faturalar var ama.. Hayatım şenlilki ve derin bir biçimde çoğalarak devam eder. Ne güzel dedim kendi kendime.


Kitaplar.. kitaplar.. en alttakinin bir üstündekini ben okuyorum şimdi.



tren gibi de dizilmişiz ama ortam pek hoş oluyor.


Bu hanımlara '' altın kızlar '' dedik, çok eğlendiriyorlar bizi, sağolsunlar


Yöneticimiz.



Toplantı güzel ve restore edilen bir köy evinde, Döğüşbelen deydi. Yaklaşık 10-11 bayandık. Konular bana yabancı değil zaten severim parapsikoloji, ruhlar, yetenekler v.s. Kendimi hep yakın hissederim bu tip konulara. Baktığım fallar çıkar, birine telefon açar, rüya gördüm şöyleydi derim, mutlaka doğrulanır v.s..  Bence kızım da da var bu yatkınlık. İngilizlerin bir sözü var " gift" diyorlar bu tür yeteneklere. Ne güzel bir tanımlama.

Şimdi bu toplantılara katılmaya devam ediyorum. Ayda bir gerçekleşiyor ve son toplantıda
yapılan alıştırmaların çoğunda bence başarılıydım.

Mesela, gözüm kapalıyken elime verilen kaşkolun rengini bilebildim. Herdefasında olmaz herhalde, daha fazlasını dene diyebilirsiniz ama ya başaramassam diye korkuyorum desem.

Bakalımm bundan sonra ki alıştırmalar ne olacak. Bu arada tek Türk benim. Sefilim yani :-)

İşte böyle..


Kalın sağlıcakla
Ruhani anne

6 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

İnsan demek ruh demek, ruhani işler de insani işler demek oluyor herhalde. Her insan bir ruhtur ama, her insan ruhani olamıyor.

Selam ve dualarımla birlikte biz ruhları yaratan Allah'a emanet olun efendim, saygılarımla.

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

bizde teyzemde var ama o paratöner gibi bir de hertürlü negatif enerjiyi çeker ve bir sürü tatsız hastalık yaşadı neyse böyşe giftler güzellikleriyle gelsin hep mutlulukla ...

Oglak Kizlari dedi ki...

Recep bey,

İnsan demek, ruh demek.
Bu güzel deyiş, ingilizce olarak söylendi toplantıda. Ne hoş.
Bir de vücut, ruh gidince pek bir boş paket gibi dendi ki, hakikaten öyle.

Paylaşım için teşekkürler.

Ruhani anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cim,

Sağol iyi dileklerin için.

Sevgiler

buraliolmayan dedi ki...

Bloglarda bir ödül furyası başladı.Benim ödüllerimden birisi de senin için :)
http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/2014/10/benim-de-dart-odulum-var.html

Oglak Kizlari dedi ki...

Buralı olmayan,

İlgileneceğim ve ödülümü birana önce gelip alacağımdır.

Yoğun anne