10 Aralık 2014 Çarşamba

Caretta Caretta


Merhaba,

Eski bir yazı, taslak kalmasın artık dedim.
Buyrun;


Adayı okula bıraktıktan sonra eve gitmedim oturdum nehir kıyısınada kah,  ''I pad''  kah, kitap okumak derken;  aa o da ne bir caretta çıkardı başını sudan. Öyle çok tekne geçiyorki hemen daldı garibim ama ben gördüm onu. GÖRDÜM ONU.

Aslında tabi, kanalın bu kadar içine gelip burada yaşıyor olması onun doğal hayatı için iyi birşey değil. Burada lokantalar eğer onu yada onları besliyorsa bu bir felaket çünkü İztuzun da ki rehabilitasyon merkezinde insana saldırdığı belirtilen ve tedavi altında, rehabilite edilen caretta lar var. Sebebi de, insanlar tarafından beyaz ete alıştırılmış olmak. Yoksa hayvanların doğalarında insana saldırmak yok.

Daha sonra da çeşitli defalarda çeşitli mevsimşerde kanalda gördüm Caretta ları. :-)




Geçen yürüyüştede elime yusufçuk ( dragon fly) kondu. Seviyorum ben hayvanları.
Onlarda beni.
Keçi ler, koyunlar, sarı kız yerli inekler, kirpi ler, yılanlar, envai çeşit böcekler...

Doğru yere mi geldim ne. :-) kendimi mi buldum ne :-)

Okuduğum kitap mı? bitti. Değişik bir konu ve yine yeniden kız kitabı ve evet yine son 10 sayfada ağladım.

Kalın sağlıcakla
Doğal anne

Hiç yorum yok: