29 Aralık 2014 Pazartesi

Suşi

Merhaba,

Geçenler de yine yeniden ' Suşi' yemeye davet edildik. Şehirde yemediğim kadar suşi yi burada yiyorum ne güzel. Bir de güzel ki, bak yine canım çekti.


Erken gittik ti bizde yapmayı öğrenelim. Eh ucundan öğrendik sanırım. Hamarat evsahibimiz, herşeyi hazırlamıştı. Bana sadece gittiğimiz yemek kurslarında ki gibi hoop hazır malzemeleri alıp, sarıp sarmalamak kaldı.
Sağolsunlar. Çok keyifli bir gece geçirdik.


Hazır yavrular. Off diyorum başka bişi demiyorum.


henüz tarifini almadığım pirinç. Bir ara alırım. Yada yaparken ararım Canan ı olmadı davet ederim.


Ah bu güzellikler.
Ellerinize sağlık.


Bu da dolaptaki güzellik. Ben de kabak pastası yaptım götürdüm. aman nasıl sefil bişi kaldı yanında.
Ah.. ah nereden bileyim ki, 'şeytan çukulata giyer' pastası var. Cafe Fernando yu takip edermisiniz bilmem. Ben blog unu aralıklarla da olsa takip ederdim. sonra kitap çıkaracağını biliyordum ama o kadar uzun zaman olmuştuki umudu kesmiştim, takip etmeyi de bırakmıştım. Sonra birgün Canan, kitabı gözteriverdi, vayyyy... pahalıydı alamadım, internetteki indirimleri takip ettim hep, olmadı. Ha  bir de Canan ile bir karar verdik, ayda bir buluşur bir tarifi yaparız dedik. Dedik, öyle kaldı, o arada Fahri başlamış kitaba ve ilk deneyimi bu pasta, inanabiliyormusunuz, mutfağa hiç girmemiş bir bey, ilk denemesi bu pasta ve nasıl muhteşem bir tat. offf bidaa gidip yedik öyle anlatayım.Çok zengin hoş bir pasta.

Kardeşim bana doğumgünü hediyesi almış. Sağolsun benim dikkatli kartdeşim. Bahtına bereket.
Bir de buraya gelerek bana bir sürpriz yaptılarki offf. Tadından yenmedi. Tam sürpriz. Ada ise ağzını kapatamadı birtürlü şaşkınlıktan.




Usta sı suşi yapıyor.
Sıra bana da gelecek.






Soslar, etler, wok lar ohhh kokula, kocaman bir soba. Neşeli ve heyecanlı çocuklar.
Tekrar sağolunuz.


Çintar ı kızartmak ise süper şahane bir fikirdi.






Bizimkinin bir büyüğü soba. Bunu bizim eve alsak herhalde fırın olur bizim ev.
Badem de keyifte.







Kızımın bakışı.


Parmaklarını çekemedi, çekemedik pastadan.



Sohbet muhabbet. Ohhh nazar değmesin.


Biz mi, bulduk oturacak biryerler.
Süper bir gövde ama altın kalp ve kafa 3 yaş çocuk.
Maşallah.


Bu mu, kendi kuruttuğum çıtır incir ve cevizzz..
Afiyet olsun.



Kalın sağlıcakla
Ailesini daha dün göndermiş anne

Hiç yorum yok: