12 Mayıs 2012 Cumartesi

Merhaba,

Perşembe akşamı, Ada kız ı teyzesine bıraktık ve Cem ile buluşup ver elini Kadıköy dedik.
Uzun zamandır el-ele biryere gitmediğimiz anladık ve keyfini çıkardık, tren yolculuğunun ve Kadıköyde güzel bir yürüyüşün.

Yaprak, sağolsun bize Oyun Atölyesinden bilet almış. Antonius ve Kleopatra. Oyunun adını duyunca haftararası için ağır olurmu diye düşündük ama zaman zaman tempo düşse bile güzel ve uzun yıllar aklımızda kalacak bir gösteri izledik.

 

Haluk Bilginer bizi hiç hayal kırıklığına uğratmayan aktörlerden biri zaten. Bizim için adını duymak yetiyor. Ben uzman değilim ama gerçekten ne yapsa hakkını veriyor. Zerrin Tekindor u da ilk defa sahnede izliyorum. Ağzım açık kaldı. Sanki olayın geçtiği yerlere gittim ve sade sahne dekoruna rağmen, saraylarda, kumlarda, sıcak yerlerde ve kalabalık Roma ve Mısır sokaklarında dolaştım, onlarla tehlikeli deniz ve kara savaşlarına katıldım, birlikte, yanlarında değişik duygular hissettim. Sağolsunlar, ellerine ayaklarına sağlık. Tabi anlatılan aşk da yabana atılmamalı.

Orjinal hikayeyei okumayanlar ve kulaktan dolma bilgileri olanlar içinde güzel bir özetleme. Sağolsunlar.

Oyunla ilgili detaylı görüşlere Metin Boran ın yazısından ulaşabilirsiniz.
Link; http://www.evrensel.net/news.php?id=28088

Bilet fiyatları; 35-40 Tl. ( Fırsatlarda ne kadar bir bilgim yok)
Salon güzel ve rahat. Havalandırma gayet iyi.
Tolga Çebi nin, Doğu müziği çok kıvrak ve eğlenceliydi. Biz çok beğendik.
Oyun içine serpiştirilen espriler de çok güzel durmuş ve koltukta bu hikayeyi seyretmenizi kolaylaştırıyor açıkçası.
Yönetmen, Kemal Aydoğan.
Oyuncular ki bence hepsi mükemmel bir  performans sergilediler;

Kevork Malikyan
Emre Karayel
Mert Fırat
Onur Ünsal
Evrim Alasya
Muharrem Özcan
Gözde Kırgız
Zeynep Alkaya
Tuğçe Karaoğlan
Mehmet Özbek

Oyun 20,30 da başlayıp, 23,00 civarı bitti. Bu kadar geç bitince- meğer oyun un orjinali daha uzunmuş ama titiz bir çalışma ile iki saate sıkı bir özetleme yapılmış- Kadıköy de yapacağımız bira molası başka Bahar a kaldı. Derhal bir 17 otobüsü ve eve geliş.

Yaprak uykulu gözlerle bizi karşıladı ve Kahperengi 247. sayfadayım dedi. Kitabı verdim, hemen gitti. Ertesi gün aradı, bitirmiş. Teşekkür ederiz Yaprak. Iyiki varsın. Keşke Ada kız ında bir kardeşi olsaydı.

Canan da bugün Buket Uzuner in ''su'' kitabını alıp ameliyata gitti. Acil şifalar.

Kalın sağlıcakla
Çok yönlü anne Çiğdem


10 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ay ne güzel bişiy yapmışsınız çiğdem.. ben daha dilayı bırakmaya kıyamıyorum.. inşallah o günlerde gelecek :))
imrenen anne sevgi..
üpüldün.

mine dedi ki...

darısı başıma iyi oyuncuları seyretmek gerçekten çok keyifli oluyor

Oglak Kizlari dedi ki...

Sevgi,

Seninki kaç aylık. Atlatacaksın bu günleri ve onubıraktığın günler nefes almayı öğreneceksin.

Darısı en kısa zamanda başınıza.

Eski anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine,

En kısa zamanda darısı başına.

Operim.

Neşeli anne Çiğdem

zeys dedi ki...

ne guzel anlatmıssınz bayıldm
bu arada blogumda 3 kısıye ayakkabı hedıye edıyorum :) beklerım! Sevgılerr :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

Oglak Kizlari dedi ki...

Zeys,

Sağol. Hemen geliyorum.

Hevesli anne Çiğdem

Mucit Anne dedi ki...

Zerrin Tekindor'u izlemek isterdim sahnede. Ama Antalya'ya pek gelmiyorlar. Ki tiyatroyu severim.

Blogunuza göz attım. Okunası şeyler var. Takibe alıyorum. Sevgiler...

Oglak Kizlari dedi ki...

Hanhildem,

Hşgeldin.
Ben de sana gelip takibe aldım bile.
Hanhildem ne demek???

Meraklı anne Çiğdem

Deli Anne dedi ki...

aah aahh yaram deşildi.. biliyor musun yeğenim yani basbayağı abimin oğlu yıllardır oyun atölyesinde oynuyor.. bir kez gidemeedik, çocuklardan yana.. şimdi okuyunca içim gitti.. zira hem haluk bilgineri, hem zerrin tekindoru pek sever ve beğenirim ve hem yeğenimi izlerdim

Oglak Kizlari dedi ki...

Mümine,

A...aaa hangisi. Ne güzel.
Bu yazı fırsat olsun haydi gidin bilet alın hemen.

Teşvikçi anne Çiğdem