20 Mayıs 2015 Çarşamba

Farkındalık

Merhaba,

Farkında olmalıyım. Bir işi yaparken diğer işi düşünmemeliyim.o iş her neyse hakkını vermeliyim.

Kızımı okula bırakırken, ona kocaman sarılıyorum mesela. İyi dersler diyorum. Kocaman gülüyor, iyi dersler derken, daha yarısında arkadaşlarını görüp beni unutuyor. Ama bu sabah ne öpücük verdim nede kahvaltı. Neden çünkü farkındalık oyunu oynamayı unuttum, bir işi yaparken, diğerini planladım ve herşey birbirine girdi.

Siz yapmayın.
Ne yapıyorsanız ona kafa yorun. Acele etmeyin. Hakkını verin o anki zamanınızın. Anı hakkıyla yaşayın.

Ben öyle yapacağım.

Bana "sudoku" da çok yardımcı oluyor, beni yaşadığım zamana çekiyor. Sonra ne yapacağımı yada dün ne yaptığımı düşünmüyorum.  Unutkanlığımda çok azalıyor.

Sizin yönteminiz nedir?

Kalın sağlıcakla
Farkında anne


1 yorum:

mine dedi ki...

hep öyle deyip çok az yapıyorum :(