22 Mart 2011 Salı

Nezahat Gökyiğit Parkı

13. Mart idi, hava çok güzeldi. Ne yapalım dedik ve Nezahat Gökyiğit Parkı na gitmeye karar verdik. E hadi dostlarıda arayalım dedik. Yaşar ve Alev ok dedi, hatta onlar bizden önce geçtiler parka. Buse artık haftasonları Ingilizce kursuna gidiyor. Yaşar diyorki senin sayende Çiğdem. Aman bir koltuklarım kabarıyor. Buse bize yakın otursa onada Ingilizce konuşmayı ögretebilsem. Buse ben Ada ile Ingilizce konuşurken nasıl dikkatli dinliyor anlatamam. Aslında Yasar da kendini zorlayıp Ingilizce konuşabilse Buse ile ne güzel olur. Tabi Eda'nin esi Umut un söylediklerini kulak arkası yapıyoruz. Ama fikirlerine saygı duyuyoruz.

O gün parkta çok güzel eğlendi çocuklar. Kum havuzundan bir saniye bile ayrılmadılar desem yeridir. Akşama doğru çocuklar hariç herkes acıktı tabi. Gerçi Birsen in getirdiği nefis donat lar kapışıldı o ayrı. Bizim kız bir donat ı yedi. Inanamadım. İlk donat, lüfüş midede. O yüzden akşam yemeği çok azıcık tavuk oldu, biraz da ayran. Resim 10

Ne yapalım derken. Hakan ın önerisiyle Kartal sahilde bulunan Köz Kanat a gittik. İyikide gitmişiz. Nefis ekmekler, kanatlar, harika ve tazecik meze ve salatalar ve uygun fiyat. Sağolasın Hakan. Hakan bundan böyle takip edilecek, Şile de ki ucuz Papalina tekne yi de bize o öğretti.
Tekneye son gididşimizde; fırınlanmış tahin helvası ben helva sevmememe rağmen çok hoşumuza gitti. Dönüşte ise sis felaketti. Allahtan bir klavuz buldumda çok yorulmadım.
Resim 11

Köz Kanat Restoran

Adres: Kordonboyu mah. Tekel cd. No:3 (Sahil Yolu) Atalar -Kartal / İstanbul
Tel: 0216 - 4889234 - 4883084
www.kozkanat.com

Şimdi oraya yolu düşenlere harbi harbi yemek için küçük bir sır; Şefe sipariş verirken deyin ki, "Ya şef, biz kanatların hepsini iri isteriz. Dizerken altlara küçüklerden saklamayın. Ayrıca pişirken de kanatların yanmamasına ve etrafının kömürleşmemesine dikkat edin. Aksi halde harbiyiyorum.com da sizinle ilgili yazı var bizde altına yorum yazarız. Hoş olmaz."

kaynak ; http://harbiyiyorum.blogspot.com

Balparmak bal yeni kutuda, temalı bal çıkarmış. Bizim kız bayıldı. Olgun kızım bir oturuşta bir kutuda yemediği için problemimizde yok. Sağolsun Balparmak. Bilinen de bir marka içim rahat ama yinede sıcak içeceklere eklemiyorum. Peynirin üstünde, ekmekle harika oluyor diyor Ada.
Şimdi hararetle Cesi karekterini arıyoruz. Baklım ne zamn bulacağız. Dileyenler daha fazla bilgi için; http://www.balparmak.com.tr/ ziyaret edebilirler. Resim 9

12.Mart, tada Nil, Canan ile birlikte onların sehir fırsatı veya başka aynı organizasyondan aldıkları biletle ( şimdi yeni moda bu ya) Kozzy de, ''uçmak istiyorum'' adlı bir oyuna gittik. Güzeldi. Sağolsun Canan. Sonrasında Kozzy de yine epeyi vakit geçirdik. En alt katta aktivitelerde de bayağı eğlendiler. Yeşil Koza Çocukevi. Çok ilgilendiler Ada ile tabi Ingilizce konuşuyor olunca daha fazla ilgi çekiyoruz. E kızlarımızda güzel. Nil ile çok güzel oynadılar o gün.

Bugünde blog, reklamevine döndü ama şikayetler kadar, övgüyü hak edenlerinde alması gerektiğine inanıyorum. Resim 6,7 ve 8

Bu arada Sudoku ya başladım. İlk bulmacayı çözdüm ama derhal ikincide çuvalladım. Bulmacayı çözmeye çalışırken etraftan koptuğumu gördüm. Bie çeşit meditasyon. Tavsiye ederim. Resim 4

Arada küçük bir kitap bitirdim. Bildiklerinizi hatırlamak ve motive için gerekli diye düşünüyorum bu tür kitapları ara ara okurken. Üstün Dökmen den '' Yaşama yerleşmek''
Resim 5

Dün tabi hava soğuk. Tüm gün evdeydik. Aktivitelerimizde boldu tabi. Dün hayretle şunu farkettimki artık konuları Ada oluşturuyor ve ben onu takip ediyorum daha doğrusu istediği yerlerde o beni oyununa dahil ediyor. Çoğu zaman başka kişi oluyor yada hayvan. Bu yeni.
Ben otururken birden halının üstüne resimdeki kılıkta geldi ve acınacak üzgün bir surat ifadesi var. Ne oluyor demeye kalmadan anladımki Cindrell - Külkedisi. O suratla yerleri süpürüyor kuzum. Dayanamadım bir resmini çektim tabi. Birde heryerini sıktım, sıktım, öptüm kuzumu. Nazar değmesin. Resim 3

Bebekler dizi dizi, yine dün bir tanesi ile oynamayı bitirdi ve diğerini salona getirmeden önce; anne bir bebek daha doğurayımda geleyim dedi. Bakarmısınız birde bebekleri göbeğinde çıkarıp getiriyor kereta.

Büyükannenin aldığı harika minik bebekler var. Büyükanne kızımdan da çocuk. Dayanamamış tüm seriyi almış. Kızımda banyo temalı olan bebeği yıkadı dün küvetinin içinde. Kıça bakarmısınız. Bebeğinde ördekleri vardı yıkanırken. :-) Resim 1 ve 2

Kızımda acaip değişiklikler var bu günlerde. Ada hiç orayı burayı çizmezdi veya boyamazdı ama Pazar günü yatağımızda keçeli kalemle çizilmiş bir gönye şekli vardı. Üstelik bize söylemediği için, daha doğrusu ben ne yapıyorsun dediğimde ''hiç'' dediği ve benimde ona güvenim olduğu için; ıslak bir yatak örtümüz vardı. Muzur.

Rejim listesi kaldı yine yarına Gülayyyy.