21 Kasım 2014 Cuma

Hayat


Merhaba,

Eski bir yazı, yazmışım kalmış, kayıtlara geçsin istedim, hem fotoğraflarda güzel.
Buyrun;

Aman ne planlar, ne planlar. Umarım yüzümün akı ile işlerin içinden çıkarım. ( güncelleme;  çıktım )
Eh şimdiye kadar kendimize yatırım yapmışız, şimdi para kazanma zamanı.
Oldu, oldu, olmadı kader. İşin fıtratında var öyle değil mi? :-)

Poyraz, köpeğimiz, tabiki her gelene havlıyor, geçen Cem , Poyraz; getirene değil oolum götürene havlayacaksın dedi. Çok hoşumuza gitti.

Peşembe günü Dalyan ın çocukları ile Toparlar kanyon geçişi yaptık. Pek eğlendik. Su da süperdi. Hava sıcaktı. Herkes sando, ben buğday salatası yiyerek hayatıma devam ettim. Karatay devam. Haftaya Cumartesi 1,5 ay olacak. Haftaya tartılıp rapor veririm. Güncelleme; 2 ay yaptım, 5,5 kg kaybettim, hala almadım)

21. Eylül de, Köyceğiz İkinci el pazarında kremlerimi satacağım, hummalı bir hazırlık var. Ama asıl yapmam gereken şeyi yapmıyorum. Krem hazırlamak yerine başka birsürü şey yapıyorum. Hep böyle oluyor bana. İlle son anda olacak herşey. Bu gidişatı düzeltmek gerek.





Pastahane poğaçaları, yapıp ertesi gün okula götürdüm. Kapışıldı.



Pizza hazırlıkları, Ada bayılıyor pizza yapmaya.





Çorba, tarhana herhalde. İnsanlar niye hazır çorba alırlar ki!




Ada kız a minik poğaçalar.



Karatay kahvaltım.



Galiba Ebegümeci bu tabaklar.


Sobamı özledim desem.


Naimenin verdiği kayısılar reçel oldu. Kalmadı galiba.




Yoğurtlama. hımmm.. ne de çok misafir ağırladım ve memnun ettim bu yoğurtlama ile o gün.




Kalın sağlıcakla
Hamarat anne

3 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

E ne güzel işte, neden daha önce paylaşmadın ki hamarat anne :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hersey cok ama cok güzel görünüyor,insanin hemen oralarda olup bu dogalliklar icinde yasayasi geliyor,sagliginiz ve keyfiniz hep yerinde olsun insallah.sevgiler size...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

E Ne güzel bir yazıymış niye beklettin ki hamarat anne :)