18 Kasım 2014 Salı

Lindos Pansiyon - Dalyan

Merhaba,

Yine güzel ve mutlu bir yazı olacak.
Uyarıyorum, depresif ve amman bu ne ya hep mutlu, memleket meselelri falan diyenler okumasın.
Memleket meseleleri, Dünya meseleleri yeterince kötü, farkındayım, takip ediyorum ama karalar bağlamıyorum, umutluyum, herşey için.



Bir arkadaşımız diyor ki, kek yaptım hadi gelin çay içelim, aaa o da ne bir gidiyoruz, kanal kenarında, kusursuz bir mekan.


Doğa güzel, hava güzel, yeni arkadaşlıklar ve sohbetler güzel. Birbirimizi henüz çok iyi tanımıyoruz ama yavaş yavaş çaba göstererk tanımaya çalışıyoruz. İyi niyet ve çaba en hoşuma giden şey. Umarım kaybolmaz.

Biz ev misafirliğine gittik ancak mekan aynı zamanda bir pansiyon. Çok hoş. Aklınızda bulunsun derim.
Bu bir reklam yazısı olmadığı için fiyat nedir hiç haberim yok.
Sadece geçtiğimiz mevsimde 200 Tl ydi yatak ve kahvaltı genel Dalyan da. Buyrun bir de link.


 Lindos pansiyon  



Kaave bu kadar keyifli mi olur. OLUR.


Ben bile hala inanamıyorum, buradayım, her an yeşil in içindeyim ve beni aralarına alan birsürü tanıdığım var.
Şükür bin kere şükür, herşey için.




Sofra can yakıcıydı.



Derin sohbetler.



Keyif demişken...


Detaylar da hoştu.


Bir de başka açıdan muhteşem masa. Ah favorim ne cheese cake ne mercimek köftesi. Poğaçalar, poğaça.

Dalyan dan sevgiler.

Kalın sağlıcakla
Keyiften çatlayan anne


2 yorum:

Güliz'in Dünyası dedi ki...

Fotoğraflara bakarken ben bile keyiflendim..Sofrada süper, manzara da..Linki kaydettim 19 mayısda şöyle 1-2 günlüğüne neden olmasın..sevgiler..

Oglak Kizlari dedi ki...

Nisan da açıyorlarmış, Güliz cim. Sordum

görüşmekdileği ile