13 Kasım 2014 Perşembe

Kurşun ağacı

Merhaba,

Tohum takas diye bir hesaba üyeyim Facebook sayfamda. Ne güzel paylaşımlar oluyor, neler neler öğreniyorum bilemezssiniz. Tabi her grupta olduğu gibi bu gruptada tartışmalar v.s. oluyor.Sonuç, iyi ki üyeyim.



Bahçemde var olan ve kendi kendine çok yayılan bu ağacın adını bilmiyordum.
Aaa bir baktım, benim ağaç, arzı endam eyledi bu tohum takas sayfasında.
Kurşun ağacı imiş ismi.


Bu tohumları zehirliymiş çiğ yenirse ama öğütüp kahvesini içebilirmişiz. En kısa zamanda denenecek ve sizlerle paylaşılacaktır efem. Sinbo nun baharat öğütücüsünü alayım bari :-)



O ara hazır olan '' annetella'' mız. 30 Tl şişe, yarı kadar kavanozları 15 Tl.



Kremlerim ve serum şişelerim gelmeden önceki göz serumu durumları. Krem 50 cc kavanozda ve 20 Tl, Göz serumu 10 ml şişelerde ve 15 Tl.



Kalın sağlıcakla
Bitki meraklısı - cadısı - anne
Reklam sever anne. 

3 yorum:

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Bu ağacı ben de tanıyorum, ama özelliklerini ben de sizin sayfanızdan öğrenmiş oldum. Teşekkürler.

Selam ve dualarımla.

Begonvilli Ev dedi ki...

Tohum takası çok ilgimi çekti. Ben de üye olmak için araştıracağım. Sevgiler,selamlar.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Göz serumunu merak ettim güzel ve çalışkan anne :)
Ağaç hakkındaki bilgiler için teşekkürler bu arada ...