17 Haziran 2011 Cuma

İstanbul dan Dalyan aaaaaaaa...

Merhaba,

Dün sabah 8.15 itibari ile tatilimiz başladı. Maalesef Bandırma feribotunda yer bulamadık. Pendik-Yalova ya fit olduk. Yalova ya kara,bulutlu bir havada indik, Uluabat a doğru yağmur başladı ve bizi neredeyse hiç bırakmadı. Hele Manisa dan, Izmir e çıkan rampada bir yağdı ki, inanın sel gelecek sandık. Tedirgin çıktık, bazı araçlar kenarda durmuş bekliyorlar diye düşündük. Neyse ki kazasız belasız, Izmir e vardık. Otobanda, havalimanı ve Çeşme çıkışından sonra yağmur geri geldi. Öyle hızlı yağıyorduki, Cem e silecekler daha hızlı çalışmıyormu diye sorma gereği duydum, düşünün.

Bu sebeple Tire - Kaplan Lokantasına maalesef çıkamadık. Otlara ve güzel zeytinyağlı mezelere bye-bye. Fakat Selçuk un içinde de güzel vakit geçirdik. Taildeyiz değilmi. Selçuk ta biraz yağmurun dinmesini bekledik ve sonrasında Tat Lokantasında güzel ve ekonomik bir yemek yiyerek, tüm tarihi sütunların üstüne yuva yapmış Leylek leri seyrederek, seslerini dinleyerek kısa bir yürüyüş yaptık. İstasyon binası ve çevresine çok yakınındaki muhteşem ağaçları olan ve büyük bir alana yayılmış Belediye çay bahçesine bayıldık. Bira servisi vardı. Çay bahçesinde, garson tabi var abi demezmi. Bu arada Ada büyüyünce inşallah Selçuk a tren ile gelip Efes i tekrar gezmenin planlarını yaptık. Bence çocukları büyük olanlar için mükemmel bir plan. Deneyin ltf.

Çarşı da dolaşırken, alkış seslerini ve toplanmış samimi kalabalığı gördük ve yaklaştığımızda hitap şekli güzel, yükselmeyen sesi ile konuşma yapan Kültür Bakanı nı gördük. Sonra biz Belediye Gazinosundayken havai fişek attılar, garson aman atsınlar bize nispet yapıyorlar dedi . Biz uzun zamandır buradayız diyede ekledi. Sonuçları bilmiyorum ama sanırım AKP Selçuk ta kazanmış.
Söz AKP ye gelmişken, geçtiğimiz yolların tamamı duble olmuştu. Çok az bir kısım kalmış, gidiş gelişli. Neredeyse hiç sollama yapmadık, ihtiyaç duymadık diyebilirim. %50 oy nereden diyorlar ya. Birde bademciklerim şişti, Selçuk ta SSK da neredeyse hiç problemsiz muayene oldum ve ilaçlarımı da aldım. Bana 7.5 Tl ye maloldu. Reklam gibi olacak ama iyi çalıştıklarını anlatmaya çalışıyorum; Efes in içine kanal ile su getirmeyi, Efes i Bergama ya metro gibi birşeyle bağlamaktan bahsediyordu bakan. Ertuğrul Günay.

Akşam 22.30 gibi Yeni Hitit adlı Hotel imize döndük birde ne görelim; yakında , yolun karşısında kurulu disko full kapasite faliyette. Ada dansediyor ama o kadar yorgunuz ki, Ada ve ben güzel sıcak bir küvet sefası yapıp, davul, evet abartmıyorum davul sesi ile uyuduk. Melekler gibi. :-) Fiyat mı 80 Tl oda ve kahvaltı. Kahvaltı yaptığımız salonun önü, havuz ve arkası limonluktu, alabildiğine. Manzara pek güzeldi, kırlangıçlar heryerdeydi. Yuvaları da tabi. Buyrun resim

Bu sabah 11.00 civarı yola çıktık ve yolda Pınarbaşı Lokantasında mola verip, Bu Bozöyük de olan bu lokanta da etler, kavurma, resimleri görünen patlıcan ve salata mükemmeldi. Yalnız fiyatlar Istanbul fiyatı ve hiç boş kalmıyor!!! sonra mı bastık Dalyan a saat 16.00 civarı geldik.

Tesadüf net te baktığımız evi gördük, kapısı açıktı, bahçeyi şöylebir geziverdik. İçinede camlardan baktık. Bence güzeldi ama üst kattaki iki gereksiz balkonu anlayamadım. O alanları eve katsalarmış ya.

Şu anda baktığım manzara, yanında kurabiye ve çay ile.Ohhhhhh tatildeyizzz..

Ben full teknoloji, iskelenin üstündeyim. Antibiyotik alıyorum ama çoook iyiyim, iyiyiz. Selamlar.

Deli Anne dedi ki...

Böyle düşman çatlatır gibi de yazılmaz ki güzel anne Çiğdem:) Tatilim gelmiş diye diye getirttin şükür.. Geçmiş olsun.. bol keyifli tatiller..

Adsız dedi ki...

canım iyi tatiller bakıyorum teknolojıden kopamamşsın:))neyse haberdar oluyoruz bende uzun zamandır ılk defa gırıyorum senın bloga istanbulda yağıslıydı hatta bugun gök gürültüsünden hepimiz çok korktuk umarım yagışlar durur artık yaz gelsin lütfen:((
size bol güneşli eglenceli tatiller diliyorum
ırmak'ın annesi ayşegül

Müminem sagol.
Bir keyfki yazmadan olmaz. Sizlerinde tatilini getirtmeden olmaz. haydi tatileeee.. yaz buraları Yaz.

Manzarası güzel anne Çiğdem

Ayşegül üm,

Iyiki yazdın. Derhal bol yağmur dan kaçın. Önce güzel Malatya ya sonra da Yaz ı yaşayacağınız biryere.

Irmak a selam. Fatih e selam.
Yaprak sağolsun laptop unu verdi bize. Wireless da heryerde.

Operiz.
Arkadaşlarını özleyen anne Çiğdem

Adsız dedi ki...

TEŞEKKÜRLER.. IRMAK BUGUN ADALARIN GİTTİGİ YER UZAK DEGILSE BIZDE YANLARINA GİDELİM ANNE DEDİ:))PAZAR GÜNÜ GİDİYORUZ KISMETSE MALATYAYA ORDAN HATAYA DÖNUNCEDE BAKALIM BİYERLERE KACICAZ AMA ORANIN DİDİM OLMA IHIMALI YUKSEK BAKALIM.. HAVANIN GÜZEL OLMASINA SEVINDIM BURASIDA BUGUN COK SICAK DAHA DISARI CIKAMADIK SİZE BOL GÜNEŞLİ EGLENCELİ TATİLLER DİLİYORUM ÖPTÜM AYŞEGÜLL

Karyatid dedi ki...

ohh kardeşim çıkar keyfini:)

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Karrdeşim, O şeftaliler ne öyle.. Pek beğendim, bana da alın gelirken:)

Kardesim,

Şeftali yoldan biyerden alındı. Çok lezzetliydi. Giderken aldıydık. Sana sadece maalesef sakızlı beze var. Meyveciler kazıkçı ve lezzetsiz olduğu için artık Kırkagaç tan kavun bile almıyoruz.

Fakat Dalyan da bahçeden topladığım şeftali ve armut nefisti.

İştah açan anne Çiğdem

mine dedi ki...

arabayla gitmenin en güzel yanı bu olsa gerek canının çektiği yerde durup, istediğin gibi seyahat etmek ...

Ayşegül,

Hatay da bizim için de bol yiyin ltf.
Didim dede koylara gidin gezin. Face de resim bekleriz.

Özleyen anne Çiğdem

Mine,

Doğru söze ne denir. Ama mali külfeti ağır oluyor, benden söylemesi.