3 Ekim 2014 Cuma

Dalyan gezileri- Hayıtlıöz bisikletle.

Merhaba,

Ne yaptık, yazmaya ara verdik. Olsun, kaldığımız yerden devam. Fethiye de bir İngiliz pazar ına katıldık. Kadın el emeği, kek börek filan. Giderken keyfim yoktu, üşüdüm de. Saliha beni uyarmasa daha da üşüyecektim o ayrı. Allahtan, çorap al, hırka al diyip durdu da beni daha da hasta olmaktan kurtardı.

Ertesi gün de Cem ile çok güzel bir Hayırlıöz bisiklet turu yaptık. 40 km, e Ada ya da yetişeceğiz diye molalar çok kısa oldu. Hatta mola olmayınca, uzun zamandır da bu kadar yokuşlu bir bisiklet turu yapmayınca, e ham yakalandım tabi. Turun sonuna doğru baş ağrım geri döndü, acaba tansiyonum mu çıktı dedim, ne oluyor dedim. Eve geldik, zor duş aldım ve küt, yatış o yatış. I pad a bile bakamadım o kadar diyim size :-)



Sanki çiş yapar gibi ama onun dışında süper değil mi.
Çıktığımızda hava serin di. Güzeldi ama dönüşte bayağı bir güneşte kaldık.


Doğa muhteşem. İnsanlar ortalığı çöp yığınına çevirmişler ama ona rağmen harkulade.



Hani insan keyiften çatlayarak mı bisiklete biner. Off ki off, harika.



Bir de yanım da eşim var. Keyif ikiye katlanıyor.





Su günün heranı ayrı manzara sunuyor.



Ghost larımız.
Yokuş hiç bitmedi, yahu yokuş yukarı düşük vitesteki bisikletle kalkış yapmak ne kadar zor. Unutmuşum. Öldük gülmekten.


Sanırım Pinyar dedikleri ağaç bu. Muhteşem.


Geldik Hayıtlıöz e. İztuzu yolundan sapıp gidliyor ve İztuzu na tepeden bakan, harika manzarası olan bir köy.
Harkulade evler var. Hepsi yabancı tabi, biz de nerede o para. Üzülüyormuyuz, hayırrrr.









Birkaç evin manzarası böyle. havuzlarıda bu manzaraya karşı. Offf ki off.








Iyi çıkmışım ha?? hastalıktan üç beş saat önce :-)


Bir iki kilo daha gitse fena olmaz.
Bugün bozdum hatta son bir haftadır sıkı uygulamıyorum Karatay yaşam stilini o yüzden hala 53,9 kg mım.



selfieeee


saçlarımı ben örüyorum. Artık kolum ağrımıyor, alıştı.






Harkulade zeytin ağacı. Yakının da bir ev var kiralık. Villa Rüyam. Kaunos ve Simpson travel  tarafından pazarlıyor. Bir bakmalısınız. Pahalı ama bence bir hafta kalınır. Gündüzü ayrı, gecesi ayrı keyif olur. 8 yatak, dolayısıyla iki hatta üç aile ve bu da reklam gibi oldu ama çoook hoş bir yer.
Loto dan para çıksa bitiremezmişiz. Yaşar a selam yola devam.



Kaya mezarlarını es geçmeyelim dedim, girdik tarlaya. Sonra gördük ki, düzgün bir yol da varmış.
Yol üstün de bir tane daha gördük ama oraya girmedik.



Kızım canım ''nar'' çekti demişti. E aldık 3 tane.



Bu post Yaşar lı bir post olacak. O kadar çok tarihi yerimiz var ki kıymetini bilmiyoruz, vallahi de bilmiyoruz. Cem de diyor ki, bu kral fakirmiş herhalde :-)








Ardıç mı, bi,len var mı??
Tadı güzel değildi ama belliki ...
Öğrendim, ''yaban mersini'' beyaz türüymüş.


Mısırlar toplanmış, ardında böyle güzel bir manzara kalmış.
Sonra Ortaca ya yakın sanayinin arkasından çıkan kestirme yoldan  giderek, oradan da Kemaliye nin arkasından kanal kenarından eve geldik. Yemek yedik, duş aldık ben yatağa Cem de Ada yı almaya gitti.
İşte böyle bir gezi daha bitti.
Ertesi gün Cem yine bisikletle Eski Köyceğiz e filan gitti ama benim aklım kalsa da gidemedim.

Iyi bayramlar.


Kalın sağlıcakla
Birazcık hasta anne.

6 yorum:

Güliz'in Dünyası dedi ki...

Ooooohhhhh Doğa güzel, manzara güzel, sevgilide yanında, insan daha ne isterki, tadını çıkarın..Mutlu bayramlar..

Unknown dedi ki...

vay be ,ne güzel bir gezi.rüya gibi....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hapsi şahane görünüyor. Dilerim ben bu yorumu yazarken senin de baş ağrın geçmiş olur.
Sevgiler güzel anne :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Saglık Güliz.
Ardından 1.5 gün yattım.
Mikrobu almışım, üstüne 40 km yokuşlu bisiklet zayıflattı tabi.

Sağlık olsun diyen anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Arzu,

Hakikaten öyle.

Darısı tüm isteyenelerin başına.

Oglak Kizlari dedi ki...

Geçti
Bir buçuk gün nakavt etti beni ama.

Yıllardır hasta olmamış anne