8 Aralık 2014 Pazartesi

Çalış X-Mas pazarı - Fethiye

Merhaba,

Şehirdeyken, asortik hep yazar paylaşırdı bu pazarları, aman bir özenirdim, orada olsaydım derdim, ahh çekerdim ki bilemessiniz.

Şimdi buradayım hatta ben de hiç ummadığım halde satıcı bile oldum bu pazarlarda, işin komik tarafı yine Asortik in fotoğraflarından gezebiliyorum pazarı, çünkü satndımdan ayrılamadım. Malımı satabilmem için insanlara detaylı bilgi vermem gerekiyor çünkü. Ben gezebildiğimde ise hem hava kararmış, hemde pazarda ki tezgahların yarısı kapanmıştı. Mutsuzmuyum; hayııır.. Bereketli bir pazar oldu, emeği geçen, destek veren herkese çok ama çok teşekkür ederim. Mustafa ve Koni nin siftahı da uğurlu geldi, keselerine bereket ( pardon Yaprak) 


Stand arkadaşım Saliha annesi ve teyzesi geldiği için benimle gelemedi pazara bu sefer.
E onun harkulade resimleri olmayınca standım renksiz kalacaktı, bende böyle bir düzenlemöe yaptım ve bayıldım.


kendi kendime bayılıyorum, ne megolaman oldum diye düşünürken Cem demez mi; yahu ben 11 yıldır, pazarlamacı, satıcı, cadı, harika dekerasyonlar dizaynlar yapan bir gizli güzel insanla yatağımı paylaşıyormuşum diyince eridim. :-) Hakikaten eridim ve kendimle gurur duydum.


Bilenler bilir, mümkün olsa herakşam mum yakarım ben. E bu yılbaşı temalı mum iyi olur masaya dedim. Yaktım, yakarken cadılık yaptım. Brenda ya selam. Üflerken de gereğini yerine getirdim. WOW a selam. Teşekkür ederim.


Köyceğiz X-mas pazarından aldığım, gerçek kabağın saksı yapıldığı bu skulent yada kaktüs e bayılmıştım. Herkes  de bayıldı. Almak isteyenler de çıktı. Mumluğumu da soran çok oldu. English Home; 14 Tl


Kavanoz içinde ki pamuklarda Sonja dan, sağol Sonja. Herşeyden herkesten parçalar olsun istedim masamda. İyi de oldu. Krem, serum, annetella, fıstık anne yi anlattığım kadar bu objelerle ilgili de çok güzel sohbetler oldu.


Aynı fotoğraflar demeyin. Benim için çok önemli ve kayıt altına alınmalıydı.
Kızım da yardım etti, tabiki arada kavgalar patlak verdi :-)


Cem ile dolaştılar pazarı dönüşte bu harika minik pasta ile geldi. Mükemmel değil mi.
3,5 Tl



Bu kadar da göbeğim yok a canlarım.
pek bir kenarda kaldım, ama burası giriş, birsürü insanla selamlaştım. Ne çok insan tanımışım, aferin bana. Annecim, ne güzel bir masa örtüsü almışssın, çok yaşa.  Yer için beni ikna eden ve kendisini burnunun dibinden aramayı başaran beni, ikna eden Nalan hanım a da bir selam ve kocaman teşekkür. Gamz
Bu arda arka masamdakiler harkulade şeyler yapmışlardı, gün boyuncada sıcak şarap içtiler, akşama neşeli tantanaları ise görülmeye değerdi.

Yan masada ki, lamba ya dönüştürülmüş, kabaklar ise bir harikaydı. Beyfendi imam, harika iyi bir Salime, eşi ve iki güzel çocuk. Büyüklerden birisi ben çocukken bir söz söylemişti; uğraşı olan insan kötü insan olmaz. Ne kadar hoş,  ruhu olan, pozitif enerjiyi hissedebildiğimiz bir pazar dı Çalış pazarı. dedikleri kadar varmış yani.



Manzaramız da süperdi,.
Bugün için yağmurlu demişlerdi, Dalyan dan gelirken, Katrancı koyunu geçince kara bulutları görünce eyvah dedik ama iyiki gelmişiz. Ara ara çisilesede yağmur, harika manzaralar ve bir ara t-shirt le oturduğumuz bir gün oldu. Şükür. Ama akşam eve dönerken Dalyan sınırlarında yağmur başladı, epeyi de yağmış buralara, su birikintilerinden anlaşıyordu. Hatta kapının önünde bir on dakika arabadan i,nmeden bekledik. Öyle şiddetli yağıyordu.

Bize hoşgeldin demek isteyen, müthiş kuyruk sallayan Poyraz bile, önce bir bahçeye çıktı, sonra hemen verendanın altına kaçtı.



Kızım da bayağı keyifliydi, bir ara I pad i bile kaptı.
Ödev yapılmadı bu haftasonu. hem de beş sayfa, okulda unutmuş, bir ara Cumartesi öğleden sonra uğradık ama okul kapalıydı. 

Vallahi ben o kadar göbekli değilim. Hırkanın şeysi..


Doğal balmumum, sağolasın Hatice.
Çok güzel bir dekoratif malzeme oldu. Hakkında konuşuldu.
Herkes elledi ama bir beyefendi benden zılgıt yedi, sonra da hemen pişman oldum affedersiniz dedim ama umarım gönlünü alabilmişimdir. 




Bir beyefendinin de bademi eline alıp, badem mi bu demesi çok hoştu, evvvet.
hem içten hem dıştan güzel besleniniz.
Annetella satıldı, gösteremem ama bunları Cem kırıyor ve neredeyse bir kilo kabuklu badem kullanıyoruz, annetella larda.




Bayıldım masama, bayıldım.



tam go pro luk manzaralar. Akşamüstü herhalde her 15 dakikada bir değişti manzaralar. Muhteşemdi. Deniz, göl gibiydi.


Biraz yorulmuşmuyum ne.


Bir ara Gloria ile Arda ve tatli çocukları uğradı standa, ne güzel sohbetler oldu. Onların ve Asortik in sayesinde Pastoral Vadi de tanıştığım bu güzel insanlarla, Yakup ve Arzu da dahil sohbetlere doyum olmuyor. Ne çok farklı konudan konuşabiliyoruz, onlar bize biz onlara, alış-veriş hiç bitmiyor. Ne zenginlik. Ada kız pazarı neredeyse yarım saat onlarla dolaştı. İyiki varlar. Anne biz onların evine gidebilirmiyiz. Tabi kızım hatta önce onlar bize gelsin. Bir mangal patlatalım.
 

Herkese çook teşekkür ederim.
İsmini unuttuklarım darılmasın lütfen.

Kalın sağlıcakla
Esnaf anne

4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Her şey çok güzel:)Keyifle yapılan işler belli oluyor. Kabaktaki sukulentler ne hoş!Bol kazançlar ve güzel dostluklar diliyorum. Sevgiler.

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Hepsi çok güzel, hangisini beğeneceğimi şaşırdım ...

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel bir standtı, benim İstanbuldan gelen arkadaşlara kremi kendi yüzünde kullanıyormuş dediğimde yedekli aldılar :))

blue sky dedi ki...

çok hoş fethiyeye sık gelıyporum burayı cok sevıyorum çok özendim sıze ger5cekten ben de yapabılırmıyım dıye aklımdan gecırdım ellerinize sağlık sevgiler