9 Haziran 2015 Salı

Yuvarlakçay, sezonun son yürüyüşü

Merhaba,

Dalyan a Yaz geldi. Yürüyüş sezonu bitti. Çok sıcak artık.
Üzüldüm çünkü, her Salı yaptığımız bayanlar yüyüşü bana çok ama çok leyif veriyor.
Coğrafya mükemmel, hanımlar mükemmel, sohbetler mükemmel. Iyiki varız.

Sabah herzaman buluştuğumuz yerde, Migros un arkasında buluştuk, aa birde ne göreyim. Araba yada minübüs beklerken, hertarafı açık sarı bir jeep. Yaşassın. Havadar bir şekilde, daha önce çıkmadığımız kadar yukarı çıktık, manzara harika, Köyceğiz gölü manzarası harika. Bir taraf uçurum, olsun oda harika. Şurada kapari çalılıkları var diye bağıra çağıra neşe içinde çıktık yukarılara.

Bayağı yüksek bir tepeden aşağılara baktık ve yaklaşık iki saat  sonra da zaten aşağılardaydık.
Kuru Kanyon geçişi yaptık, sonuda herzaman yürüdüğümüz yerlerde bolca su vardı.
İnsan inanamıyor yürüdüğü yerlerde bolca ve kuvvetli su aktığına. Boğazlarda gölge ve çok güzel esiyordu, doğal klima.

Gün boyunca, yılan, örümcek, kaplumbağa ve domuz yavruları gördük. Şanslı günümüzdü vesselam.

Bizimle yürüyen Çoban da kemik buldu aman ne keyifli kemirdi görmeliydiniz.

Suya vardığımızda Ellise sordu, sandalet istermiydim. Hayır teşekkür ederim. Ayakkabılarım goratex.  Öyle bir güldi ki, eyvah dedim. Ama ne oldu,msonunda biz, Dorata ve ben kuru geçiş yaptık.msadece biz. Borulardan yürüdük. Bir 10 yıl daha katıldı ömrümüze. Hele başardım duygusu süper.

Sağolsun Sonja, yolu o gösterdi, sonra bir baktım Dorata arkamda, oh bir güven daha. Ve kayalara tutunarak, yapışarak mı desem, kuru geçişimizi yaptık. Herkes suyun içindeydi ve donlarına kadar ıslandılar ki o da ayrı keyif.

Sonunda Sarmaşık adlı lokantamıza geldik, bayağı acıkmıştık. Geçen seferlere göre Alabalıklar kuruydu ama lezizidi. Ataklarımız soğuk suya girdi ve sohbet, yemek, yürüyüşe katılmayıp sadece yemeğe katılanlar. KEYİF. şÜKÜR.

Eve geldim, duş bile alamadan yemek yaptım, kek yaptım, bahçeyi suladım, Ada nın arkadaşını hepberaber bisikletle eve bıraktık, blog yazdım. Ohh yaw.

Kalın sağlıcakla
Yoğun ama keyifli anne.

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

İklimler değişti. Artık tam olarak 6 ay kış yazıyoruz. Diğer 6 ayı da güz, bahar ve yaz olarak değerlendirebiliriz. Bakın gün dönecek hala evlerimiz ısınmadı. Dışarısı sıcak ama, evlerimizin içi soğuk. Tam güneş alan evler belki bizim kadar soğuk olmayabilir. Ve hala yağışlı havalar devam ediyor. Kimi zaman ceviz büyüklüğünde dolu bile yağdığı oluyor. Bundan 3-4 sene evvel de yine böyle ceviz büyüklüğünde dolu yağdığını hatırlıyorum.

Ama siz Dalyan gibi bir yerde yazın tadını çıkarmaya başlamışsınız bile. Gezdiğiniz yerleri fotoğraflayarak ve böyle güzel bir blog ortamında paylaşmanız çok güzel bir olay. İşte sizin yaptığınız tam anlamıyla bir blogculuk faaliyetidir. Blog yazmak, günlük yazmakla aynı şeydi, tabi ilk çıktığında. Şimdiki blog faaliyetleri, geniş bir yelpaze içinde ve çok değişik alanlar kazanarak çok renklendi. Tabi böyle bir blog zenginliği elbette çok güzel!

Selam ve dualarımla birlikte size güzel bir yaz sezonu geçirmenizi dilerim. Tabi sağlık, huzur ve mutlulukla birlikte.

Selam ve dualarımla.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne kadar incesiniz Recep bey.
Güzel yorumlarınız ve takibiniz için çok teşekkür ederim.