5 Mayıs 2016 Perşembe

Gümüşlük

Merhaba,

Geçenhafta öğrendik ki, okullar teog sınavı dolayısıyla iki gün kapalı olacakmış.
E bağladık Cuma yı ve ver elini Bodrum.
Kardeşimi de dedikki gel Bodrum a, sonra Pazartesi sabahı Dalaman dan atlar gidersin.
E kırmadı bizi. Ada çok özlemişti teyzesini,  biz de.

Dayım ve yengemin Turgutreiste ki evinde kaldık.tam 5 gün.

20 yıldır uğramadığım bir yerdi Bodrum. Bisikletle geçtiğimiz geçen yılı saymıyorum çünkü; içine girmemiş, Mumculardan teyet geçmiştik.

20 yıl, Bodrum trafikli, evlerinin çatısı olmayan, kalabalık ki mevsim  dışıydı, kcaman bir şehir olmuş. Yeşil yok denecek kadar az, bir tane sadece bir tane narenciye bahçesi gördüm. Sahilin tamamı, nerdeyse tamamı yazlık ev yığını.

İki kcaman alışveriş öerkezi var, sinemalar süper. Biz şehir gezmiş gibi olduk. Dekatlon da dört saat geçirdik. Biri Ada ya özel iki film gördük. Çizgisini hiç bozmayan Bodrum Kale sini ve müzesini gezdik. Kale den şehre bakmak pek keyifliydi ve yeşildi kale. Müze kartımızda geçti. Yihhhhuuuu.

Bir gün Yalıkavak ki beğendik, bir diğer gün Gümüşlük yaptık. Herkes Mimoza ya gidin diye yönlendirdi bizi ama biz pek tiki bulduk ve başka biryerde oturduk. Yine pahalıydı ama n azından sakindi, müzik yoktu ve kendimizi Cadde , Midpoint te oturuyor hissetmedik.

Yemek sonrası uğradığımız pastahaneyi pek beğendik. Portakallı hindistancevizli ürünü en güzeli ama küçücük  şey 5 Tl, kşarak uzaklaştık. Allah tan Turgutreis çok yakn, hoop eve geçtik.

Herkesin keyfi kendine. Marinaları naçizane beğendik.

Arkadaşlarımıza uğradık.

Bu kısa gezi bize iyi  geldi