8 Aralık 2016 Perşembe

Cam saksi duzenleme isi, terraa bisiy

Gunaydin,

Hah bir bu eksikti dedim once ama yaparken cok eglendigim birsey, konsantre oldugum bir sey bu cam saksi duzenleme isi. Ismini bir turlu hatirlayamiyorum. Terraum mu iste oyle birsey.

Sok ta minik kaktusleri gorunce aklima geldi, 3.99 dan aliverdim, e haftasonu Acelya dan aldigim bir diger minik saksi daha vardi, mese palamutlarim vardi. Kendimi pek yetenekli buldum. Sizce? 



Aslinda bizim ailenin yeteneklisi annemdir, yillardir onu bir kursa gondermeyi isteriz hep bir turlu kismet olmamisti. Bakalim.

Sonbahar da super buralarda.

Kalin saglicakla
Cam saksi fatihi anne

2 yorum:

tülin dedi ki...

Geçen yaz sahilde akşamları satış stantları açılıyordu, bunlardan çok vardı. Bayılmıştım . Sizinki de çok şirin olmuş :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

cam saksı muhteşem olmuş...