8 Haziran 2010 Salı

Prinkipo

Gunaydin,

Prinkipo gitti. Bir arkadasimizin teyzesine. Yine Ada hic zorlanmadi ama bu ayrilik beni zorladi. Aynen emzirmeyi biraktigimizda oldugu gibi.

Pri yi hala ariyorum, sanki biryerden cikacakmis gibi. Ama ne yalan soyleyeyim, kahvalti tabaklarinin ortada durabilmesi de hosuma gitmedi degil. Dun salonu, balkonu ve bazi halilari camasir suyu ile sildim. Neden mi, giderken bana ayrilis hediyesi bol kokulu seyler biraktida ondan. Son numarasi idi. Birde dun sabah cantada kalan ve bin yıl onceye ait simit susamlarida her yerdeydi.

Yolu acik olsun Prinkipo.

Evde dondurma yapmanin yolunu buldum;

Aysun (aysunthesutcu) un getirdigi sutlerin kaymagini biriktiriyor ve daha sonra icine mevsim meyvelerini blender dan gecirip ekliyorum. Biraz vanilya, biraz seker hooop kalıba girip buzluga. Ada bayildi. Boylece disarida dondurma istemiyor. Istersede aa..aa.. evde yedin ya kizim diyorum, tamam diyor melegim.

Kalibi nasil yaptin derseniz; Pasabahceden aldigim buz kalibini kullaniyorum. Cubuk seklindeker ve kolayca kaliptan cikiyorlar. Fiyatı 12 Tl. Tavsiye edilir. Resimlerini yanda, orada burada gorebilirsiniz.

Teyzesi Ada ya Dora li bir kitap almis sagolsun. Yaninda ufak bir cd player var. Ada disarida bisiklete binerken bu player i bisikletinin sepetine koyuyor ve muzik dinliyor. Zamane cocuklari cok enteresan ona kimse bundan bahsetmedi ama boyle bir zevki var. Arada durup cd degistirmeleri is bir rituel. :-) Remzi Kitapevi, 45-50 Tl.

Dan Brown un kayip sembolu bence cok guzel. Da Vincinin sifresi ne yakin keyf alarak, hararetle okuyorum.

Dun Ada yi yakin bir arkadasimin kizlari ile oynamaya goturdum, orada bu kitabi bulunca kaldigim yerden devam etmek bana cok keyf verdi acikcasi. Fonda da kizlarin cıvıltıları vardı.

Arkadasim kizlarina pek guzel ve degisik oyuncaklar aliyor. Genelde Toyz dan aliyormus bilginize. Bende 1 milyonculardan yukarida gorulen makyaj aynasini ve dolabini aldim. Dun orada en cok oynadıgı oyuncaga cok benziyordu. Setine 10 Tl verdim. Aksam aaa.. bak Ada baba sana ne oyuncak almis yaptik. Ada cok mutlu oldu.
Tum cekmecelerine tokalarini doldurdu bile. Sacina toka takarkende aynasini kullaniyor.

Ada nin rutin goz ve ortepedi kontrollerini hava muhalefeti dolayısıyla iptal ettik. Artik henuz yer bulamadigimiz Dalyan tatilinden sonra.

Sevgiler
Rezervasyonsuz anne.
Blog a resim koyamayan anne also.

2 yorum:

Karyatid dedi ki...

Pri için elinden geleni yapan kardeşim, seni çok seviyorum... Hem de çok:)

Karrdeşiinnn her zaman:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Caniiimmmmmmmmmm.