22 Eylül 2010 Çarşamba

Aktiviteler

Kızıma önümüzdeki kış için aktivite programı yapıyorum. Eşime gore geç kaldım ve çok tembelim. Haksız diil. :-)

Ilk olarak dans kursu ile başladım. Maltepe deki dans kursuna gittim. Yeri İşbankasını geçince, hemn yanında ki binanın 3. katı.. Ilgili kişi yoktu genç ve hiçbir bilgisi olamayan bir çocukla konuştum. Dersler başlamamıştı. Beni arayınız dedim ama ses seda yok. Cem, Bostancı tarafına bir bak Maltepe de bu tip aktivitelr ilgi görmeyebilir dedi. Haklı olabilir. Kulakların çınlasın Selma. Oraya bir daha bakılacak.

Ikinci işlem; Kartal daki, Buyükşehir Belediyesinin, Hasan Doğan Spor Kompleksi. Yüzme dersleri ücretsiz ve 3 saatlik otopark ücreti 1 Tl. Hizmet diye ben buna derim.

Bugün Ayşegül ile birlikte bu spor tesisini ziyaret ettik. Beğendik. Havuz olimpik ve klor kokusu fazlaca idi ancak havuz yeni sistem ozon ile korunuyormuş, klor kullnılmıyormuş ve buda mikroplara karşı daha etkili bir yolmuş. Çocuklardan kan ve idrar tahlili istiyorlar ve bu testler orada yapılıyor. Çocukların yüzmesini seyretmek, kenarda ki bıdıkların ayak çırpışlarını izlemek süperdi. Amma velakin havuzun ortasında çocuklardan biri o elindeki yüzme aparatını bıraksa yada eli kaysa ne olacak bilmem. Hehalde elbiseli olan hocalardan bir atlayıp kurtaracak. Havuz çevresinde 6 ve üstü hoca vardı.

2006 ve sonrası doğumlu olanlar için, tum kurslar ücretsiz. Ama oncesi için haftasonu ve 4 yaş altı almıyorlar, ve ücretli. Haftasonu iki gün olmak üzere aylık 100 Tl bir gün 50 Tl. Sanırım biz Ada yi Pazar gunu sabah saat 9,30 daki haftada bir gün kursuna kayıt ettirecegiz. Boylece bize de Pazar gunu erkenden çıkma fırsatı doğar ayrıca kızımızı babasıda seyreder. Aynı saatlerde bende bir step neyin bulsam ne iyi oludu ama Cumartesi, Pazar gitmek gerekiyor ve sıkı durun aylık ücreti 60Tl. Yaşasın IBB.

Üçüncü işlem; yakın bir yuvaya Ingilizce dersi olan bir gun devam. Bakalım bu konuda ne yapabileceğim. Gözüme kestirdiğim yuva bana servis verebilecekmi.

Dördüncü işlem, Bir gün Kağıt V.S.

Beşinci işlem, Optimum da Sihirli Eller seansı, buz pateni v.s. Ama kışa çünkü buz pateni dersleri içinde 4 yaşı geçmeliymiş. Saatlik ücret 35 Tl. Haftaiçi.

işte bööle.

Minibüsle gittik geldik Kartal a bugün. Dönüşte Ada hapşırdı ve sen de gör dedik hepberaber, Irmak ne dese beğenirsiniz, annnneeee ben de görücem ne oluuuurrr. :-)

Çok eğlendiler, kavga ettiler, koşturdular, minibüste bağırdılar diye azar işittiler, simitçi de kek yediler bizde çay içtik ohhhh.. Sonra baharatçı, leblebi yediler. Sonraaaaa market ve market servisi ile eve dönüş. Güzel bir gündü.

Sabah pilatesi ve adım yapıldı. Daha ne olsun.

Mutlu anne Çiğdem

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben okurken bile yoruldum.Bu ne enerji .maşallah:>>...

Oglak Kizlari dedi ki...

Birde eşimi ikna etsek.
:-)
Aktif anne Çiğdem

Adsız dedi ki...

gercektende cok sey yapmışsınız canım gercı bi süre yanınızdaydık ırmakla ama sız dans kursu falan kışa plan tamam ohh ne guzel sıra bızde bakalım bız ne yapıcaz yazıların süper sürekli takip edıyorum canım senden bırebır dınledıgım halde yınede buradan okumak ayrı bı heyecan... hafta sonu etkınlıklerı beklıyorum:)))) ayşegül ve süreklı hapsıran kızı ırmak

Oglak Kizlari dedi ki...

Ayşegüllllll,

Ne güzel bir yorum. Canı gonülden teşekkür ederim. Ne simit çay keyfiydi ama Perşembe gunu yaptığımız. O akşam Cem akşam yemeğini Ada ile yedi. Ben yiyemedim. :-)

Tabiki hepberaber birşeyler yapacağiz.

Operiz geçmiş olsun.

Hastalıktan tırsan anne Çiğdem

Adsız dedi ki...

Ingilizce konusunu takinti haline getirmeye gerek yok bence. ozellikle siz cocukla ingilizce konusmasin, cunku anladigim kadariyla ingilizceniz zayif. ingilizce bilenlerden duymasi, ogrenmesi daha akillica olur.
sadece ingilizce dinletin derim,tv seyretmesi zararli oldugu icin.