22 Kasım 2010 Pazartesi

Bayram bitttiiii.

Bayram bitttii... Gerçek hayata döndük.

Ne oldu kızım bu sabah 09,00 da uyandı. Ben ondan önce uyanınca kendimi bir garip hissettim, acaba birşeymi oldu diye bir beş dakika korkudan gidip bakamadım. Delilik işte. Anne olunca böyle bir paranoya oluşuyor demekki. Baba evdeyken kızım bir sabah bile 09,00 a kadar uyumadı. Eşimde tatlı tatlı şikayet etti ama eminin üçlü sabahları daha şimdiden özlemiştir bile.
Eminim bu sabah kimse için kolay olmamiştır. Mis gibi aile bırakılıp işe mi gidilir. Bizde para gelse ama işe gitmesek gibi hayaller kurduk azıcık.

Riva ya gittik demiştim. Ama Riva girişinden başlayan sis bize görüş imkanı sunmadı. Gördüğüm kadarı ile Riva da diğer sefil kıyı kasabaları gibi olmuş. Güzelim derenin kenarında bir yürüyüş parkuru bile yok. Heryer pislik içinde, yazlık evler var ama önleri tozlu yol ve rezelat. 15 yıl Riva ya gitmemiştim, herşey değişmiş ama yol aynı. Komik değilmi. Rivaya git yemek ye ve dön. Bumudur hedef. Yurtdışında böyle yerleri cennet haline getiriyorlar biz elimizdeki cenneti, düzenlemeyi bile beceremiyoruz ve mahvediyoruz.

Dönüş yapıp Polonezköy e gittik. Yolda Cumhuriyet kasabından sucuk ve yandaki fırından harika bir tava ekmeği aldık. Daha önce gittiğimiz mangal alanı çok kalabalıktı o yüzden bir yandakini daha önce çocuk parkı olmayanı denedik. Yeşillik ve tahta olan çocuk parkı çok güzeldi. Resmini çekip gönderince kardeşim ve arkadaşlarıda bize katıldı. Ada onları görünce çok mutlu oldu tabi. Hepsiyle tanışıyor ve onları çok seviyor. Hepsine tek tek teşekkürler. Azade bile omzunda taşıdı kızımı sağolsun. Orada Kasım ayı olmasına rağmen ve akşam çöken sise rağmen saat 20,30 a kadar kaldık. Ben bayıldığım mangal ateşini şömine ateşine çevirdim ve ohhh değmeyin keyfimize. Tesiste birde at var adı Cansu :-) Biz ona elma verdik bir yiyişi vardı ki sormayın. Buyrun adresi, etinizi yanınızda götürerek, mangalı 25 Tl ye alarak çocuğunuzla güzel bir gün geçirebilirsiniz. http://www.derelivadi.net

Ertesi gün Dragos ta, sahilde IBB nin tesilerinde ucuz ve güzel bir kahvaltı. 10 Tl tabak. Dibinde de çocuk parkı. Ben sahilde kitap okurken baba ve Ada da parkta oynadılar. Değişen manzarayı ve birden yakınlaşan Ada manzarasını seyretmekten kitaba pek vakit kalmadı tabi. Annem, kardeşim, Teyze ve cicoşta katıldılar bize ama hava bir bozdu, çil yavrusu gibi dağıldık. Çaya bize gelinde diyemedim 5 kat merdiveni çıkamıyorlar, diz problemleri var maalesef. Akşamına bir arkadaş ziyareti. Ada çok eğlendi yine Buse, Sude ve Ayşe su ile. Kitap hangisi mi, kesin alıp okumalısınız. Resmini çekemiyorum makina tamirde maalesef. Ken Grimmwood, Sil Baştan. Önce klasik bir konu gibi geliyor ama elinizden bırakamadan okuyorsunuz. Aynı yazarın ikinci kitabınıda gördük Kadıköy de amma adını unuttum.

Bir ertesi gün, Yaşar ların kurban etini ( Allah kabul etsin) 1 kilo kıyma olarak çektirdim. Sadece 1 Tl aldı kasap Ali. Yanına birde mantı aldım. Ayşegül kulakların çınlasın. Kayıpsın yine. Eve döndüm tamamını köfte yaptım. Birazda şiş. Hoopp Golden Country e. Aldık ateşimizi masamızın ortasındaki mangal halkasına, kızımız yanımızda yada parkta, yada kirpi veya tavşanla oynayarak tam 6 saat geçirmişiz bu yerde. 67 Tl hesap ödedik. Orada da şömine ateşimizi söndürmedik. Anadolu yakasında oturanlar bu keyfi kaçırmasınlar derim.
Buyrun link e ; http://www.goldcountrypark.com/

Dünde sabah organik pazar, -maalesef, heykel yapma etkinliği yoktu, aradılarda kuruluşu ama maalesef neden gelmediklerinin sebebini öğrenemedik.- alişverişimizi yapıp çıktık. Biraz Real, biraz Praktiker. Eve döndük. Haftasonu bu tesislere gitmenizi tavsiye etmiyorum çünkü çocuğumu düşüncesiz insanlardan koruyamıyorum. Bazı insanlar çevrede kimse yokmuş gibi yürüyüp hareket ediyorlar, konuşarakta çözüm bulunamayınca, kocalar kavga etmesin diye susunca da balon olup eve dönülüyor. Gitmeyin, gitmeyin. Organik pazar a gidin tabi. Ada bugün 3 tane havuç yedi. Yarım kilo aldığıma bin pişmanım.