2 Kasım 2010 Salı

Kadıköy gezisi - Pırasalı köfte






Merhaba,

Sabah Dr. Gökmen in ofisindeydik yine. Hastalık nüksetti ama kontrol zamanımız bile geçmemiş daha. Cık.. cık... Yolda Caliou nun bir kitabını çaktırmadan almayı başardım. Gökmen bey in ofisine girincede çaktırmadan masasına koydum. Her ziyaretimizde yapıyoruz bunu, bazan başaramayınca Gökmen bey mutlaka birşeyler buluyor Ada ya vermek için sağolsun.

Neyseki ciğerlerde ve boğazda birşey yok. Kulak buruna gidelimmi ne dersiniz diyince tekrar baktı burnuna filan, bişey yok dedi. Nasıl bir hastalık bu anlamadım, burun tıkalı, dün gece bayağı ateşte yaptı. Aynı ilaçları aldık, bu sefer yarım ölçek kullanacağız ve 3 güne tekrar kapısını çalacağız Dr. un.

Okyanus suyuda aldım 28Tl. Burnuna sıkıp duruyoruz Ada kız ın, nereye kadar. Bütün bunlar antibiyotik almamak için. Bu arada sürekli alınan şuruplar çok mu yararlı acaba. Eğer hastalık geçip birdaha tekrarlar veya sürerse antibiyotik alacağız tabi. Gökmen bey in kendi kızı da hastaymış. 23 aylık. Çocuğa dondurma yedirmekle, soğuk limonota içirmekle hasta olunmaz, mikrop alıyorlar diyor. Ada da artık yuvaya bir günde olsa gidiyor. E sinama, tiyatro eksik olmuyor. O zaman bütün kış hasta mı olacağız yani.

Neyse yaz yaz bitmez.

Dr dan çıktıktan sonra eve uğradık ve sonra çıkıp tren ile Kadıköy e gittik. Ada yorulmasın diye pusetinide aldık. Tren ile seyahat edince sanki hiç Kadıköy e gitmemiş, Küçükyalı ya gitmiş gibi oluyor insan. Dönüşte yeni trene bindik. Onlar hepten sessiz ve güzel zaten. İlgili dükkana girdik çıktık, çıkışta Saray da tavuklu çorba içtik. Ada bir güzel götürdüki çorbayı ohh.. içimin yağları eridi valla. Uslu, sakin, olgun kızım benim.

Dönüşte cadde gürültüsünden kaçmak için paralel yoldan indik Söğütlüçeşmeye. Aman bir güzel olmuş o sakak, hep alışveriş için uygun dükkanlar. Ada ve ben nasıl geldik Söğütlüçeşme'ye anlamadık bile. Bizim gençliğimizde sokağın sadece sonu vardı, aralar Salı pazarının olduğu günler hariç tekin olmazdı. Sibel ile ( bir başka yitip giden arkadaş) ne güzel dolanırdık oralarda.

Dönüşte park sefehatı bile yaptık. Oradan pırasa aldık vee hoopp eve, Mine nin tarifini denemeye. Çok güzel oldu. Herkes beğendi. Resimlere bakınız. İlk piştiği gibi versem kimse yemeyecekti bende şekil yaptım, yanınada salata. Teşekkür ederim Mine. Tarif için bakınız Mine. http://minetozanlioglu.blogspot.com/

Ben yemek yaparken Ada da aktivite yaptı, komik oldu ama bayağı eğlendi. Çatal biçak kadın. Teşekkürler İnciminci http://www.inciminci.com/

Dün uzun zamandır görmediğim bana çok faydası dokunan bir arkadaşımı buldum net te. Hani derler ya bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu diye. Umarım kızımın da böyle hayırlı, akıllı iyi yön gösteren arkadaşları olur ilerde. O beni sevmedi sonrasında ama ben hep merak eder özlerim. Bir yerden sonra olmuyor bazı şeyler tabi. Yinede hem gururlandım, hem kıskandım resimlerine ve harkulade işlerini görünce. Başarılar Arzu. Evlenmişssin, tebrikler çok sevindim.
http://www.flickr.com/photos/arzumusa/

İşte böyle.
Sevgiler
Hüzünlü anne Çiğdem

7 yorum:

mine dedi ki...

acil şifalar diliyorum öncelikle, hasta olunmadan büyünmüyor malesef
pırasalı köftenin şekline bayıldım bir dahaki sefere ben de şekillendireceğim sanırım süper : )
bu arada Ada kızımınızın yaptığı çatallara bayıldım çok tatlı maşallah
sağlıklı mutlu günler diliyorum,sevgiler

mine dedi ki...

acil şifalar diliyorum öncelikle, hasta olunmadan büyünmüyor malesef
pırasalı köftenin şekline bayıldım bir dahaki sefere ben de şekillendireceğim sanırım süper : )
bu arada Ada kızımınızın yaptığı çatallara bayıldım çok tatlı maşallah
bu arada oluyor bazen böyle kopukluklar hayat elden ne gelir :(
sağlıklı mutlu günler diliyorum,sevgiler

Karyatid dedi ki...

Kardeşim, sen çok iyi bir annesin... Hüzünlenme, her sevdiğimiz bizi sevmiyor işte.. :) Ama ben çooookk seviyorum, hem de çooook:)

Kardeşin.

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cim,

Ne güzel seninde benden birşeyler öğrenmen. Bak gururlandım şimdi. Tekrar ellerine sağlık.

Sana da sağlıklı ve mutlu günler.

Gururlu anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Kardeşimmmm,

Iyiki varsın. Ben de seni seviyorum. Keşke Ada ya da bir kardeş yapabilsek. Neyse belki sen yaparsın belli mi olur. Bakınız ablanız.

Hayalci anne Çiğdem

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

Çiğdemciğim,merhaba öncelikle geçmiş olsun.Benim çocuklarda gripten nasibini aldıÇabuk toparlandılar çok şükür.Aynı zamanlarda,aynı telaşla pırasa köftesi yapıp beğenmişik.Bende bugün yayınladım.Ellerine sağlık.Hoş bir sunum.Bende blog ödülün var uğrayıp alırsan sevinirim.Öpüyorum.

Oglak Kizlari dedi ki...

Arzu,

Teşekkür ederim.
Ben cahil, ödülü nasıl alacağımı bilmiyorumki. Ne yapacağım ben.
Sağol varol.
Sizede geçmiş olsun.
Köfte bizdede bir öğünde bitti.

Cahil anne Çiğdem