26 Kasım 2010 Cuma

Optimum ve çocuklar


Heybeli Ada dayız. Kızım kakasını yapıyor. Allahtan oturacak bir taş buldumda belim kopmadı. Ada kız açık havada kaka yapmak çok güzel diyip birde şarkı tutturmazmı, gülmekten düşürüyordum az daha Ada yı. Alem kız.

Bayramda bir gün de Tahtakale ye gittik. Ada çok eylendi o ıvır zıvır dukkanlarında. Fakat dönüş bir kabustu. O kadar kalabalıktıki Ada yı yürütemedik. Vapura ve Kadıköy e zor attık kendimizi. Ada oradaki hayvan pazarında da çok eğlendi. Yazık hayvanlara tabi o ayrı.

Evvelsi gün, Ada kız a bir kaç şey söyledim yapması için, önce itiraz etmeden yaptı sonra yanıma geldi ve ;

  • anne, ben Cindrella mıyım?
  • Bende, yes you are, go back to kitchen where you belong, wash, clean and cook. ( evet, sen cindrella sın şimdi doğru mutfağa ait olduğun yere yıka sil,süpür)
  • annnneeee bidaha yapalım.
Benim kızım hikayeler dünyasında yaşıyor aynı kendi yaş grubunun yaptığı gibi.

Dün Optimum- Sihirli ellerdeydik. Saati 13 Tl ve ek yarım saat 5 Tl olmuş bilginize.
Batuhan ve Ada çok eğlendiler. Biz anneler kaave içerken Media Markt ın önündeki parkta da bayağı iyi vakit geçirdiler.

Bugün mü, bugün Hatice hanım geldi dolayısıyla bizde evden kaçıyoruz. ( Ada deyimiyle) Hiç sevmiyorum ben evde temizlik varken kalmayı.

Sevgiler
Tembel anne Çiğdem

2 yorum:

annelili dedi ki...

Bu optimum dediğin nedir Çiğdem?

Oglak Kizlari dedi ki...

Ay yanlışmı yazdım yoksa. Hani su E-5 üzerindeki alış-veriş merkezi. Yeni Sahra daki.

Yol özürlü ann Çiğdem