9 Eylül 2011 Cuma

Heybeli Adaaaa 1

Bu aralar Leylek i havada gördük. ( gerçekten hem bayram dönüşü Yalova da hem dün Heybeli Ada 2 seferinde) Caddebostan da kahvaltı yaptık geçen Pazar. Yukarıda ki resim oradan. Kendi sandalye ve masamızı götürüyoz. Ohhhh değmeyin keyfimize. Katılıma açıktır efem.

Ada kız ve Ömer Kaan ı. Vapur da nasıl güzel oynadılar, ve tüm gün Ada da. Acaip eğleniyorlar ve kavga, tartışma yok denecek kadar az oluyor aralarında. Maşallah.

Birşeyler paylaşıyorlar.

Eşimin makinası geldi. Güzel resimler çıkmaya başlar artık, aynen üstteki Martı Martini gibi.

Vapur da vapur. Ada vapuru vazgeçemediğim ve bana çok haz veren.

Heybeli de, yerde evlerinde gibiydiler. Akşama banyo sefası tabi.

Ufff ammada kilo almışım. Hakan la Şenay muhteşem çıkmış. Acar bebek geliyooor yakında.

Çok güzel bir gündü. Eda sayesinde çok da ekonomik oldu. Herzaman gittiğimiz Lokantaya gitmedik. Zaten artık daha fazla masa koydukları için çocuklara oynayacak yerde kalmamış orada. Kiraladık mangalımızı ( 10 Tl) yaktık, pişirdik yedik, pişirdik yedik, pişirdik yedik...... bööle devam etti.

Mangal yakmayı ne özlemişim. Sonra Beyle de geldi, Umut hariç, onlara da et kalmıştı. Sonra güzel bir yürüyüş ve hoopp Vapur la eveee.

Yazacak çok şey var ama vakit yok.