2 Mayıs 2012 Çarşamba

Çifte Soygun / Flypaper

Merhaba,

Geçen Cuma gittiğim film; Çok eğlenceliydi. Gerçi sinema salonunda bir tek ben gülüyordum. Cümleyi şöyle değiştireyim. Benim için çok eğlenceli bir filmdi.

Bazı espriler hala aklımda. Ashley Judd a da nedendir bilinmez pek bi severim. İstanbul a geldiğinde hasta olduğu bile aklımda.

Patrick Dempsey ise yakışıklı ve sevimli. Gerçi filmin sonlarında hızla akıllı adam oluyor ama görmemezlikten geldim.

Mutlaka gidiniz, espriler ince ince ve eğlendirici bir film. Ben yine 6 Tl vererek Kozzy ye ilk seansa gittim. Bu sefer Şenay bıraktı beni Acıbadem e giderken sağolsun.  Amerikano kaavem yine yanımdaydı.

Aklıma gelmişken, bakın ben bile unutmuştum Kozzy de 03. mayıs tada çocuklar için Kukla tiyatrosu başlıyor sabah saatlerinde saat 10,30 da (genelde) programa bakınız ltf. . Teşekkür ederim Şenay. 05, Mayıs tada Ayhan Sicimoğlu geliyor, Ada kız şarkıları ezberledi, bilet bulabilirsem hepberaber gideriz.

Film 2011 yapımı  ve banka soygunu ile ilgili. Yönetmen Minkoff soyadlı bir bey ben tanımıyorum.
( Çok bilgiliyim ya :-))

Tabi film olarak bakınca herşey güzel yoksa insanlar birbirini öldürüyorlar, kimseden hesap sorulmuyor, mutlu mesut yaşayıp gidiyorlar. gariplikler var tabi ama film işte diyerek seyredilirse, eğlenir ve unutur gidersiniz.

Sonuçta kuzen Arda, film süresince kaç tane adam haklıyor playstation 3 ile. Bu film de bişeymi de diyebiliriz.

Menü, sefil Arby's de yedik. Yine çok güzeldi kıvrık patatesler. Üfff sağlığa zararlı, valla dalga geçmiyorum. Hala su içiyorum, nasıl bir tuz konuyorsa içine. Neyse olur aradabir.

Ada dan inciler;

Sabah 08,10 da kaldırdım. Hazırlandık çıktık, yolda kahvaltımızı ettik. Tren istasyonunda ne dese beğenirsiniz; anneee yatağım şimdi sıcacaıktır, keşke kalkmasaydım, orada olsaydım. İçimden dedimki kızım dur daha erken.

Bu okuldan çok neşeli geliyor maşallah. Öteki okul gibi değil, oaradan sönük geliyordu eve ve çok sakin. Buradan hiperçıkıyor.

Banyosunu yaptı yattı kuzu.

Ne demişler her işte bir hayır vardırrr.


Kalın sağlıcakla.
Arby's sever anne Çiğdem















Çifte Soygun

5 yorum:

mine dedi ki...

her işte vardır bir hayır evet kesinlikle katılıyorum ama kıyamıyorum gene de insan kuzusuna değil mi oysa okul çarkına çok yakında giriverecek hayırlısı inşaAllah ...
yahu yeşil kabakların zamanı hatta geçti bile belki yap derim : ) öpüyorum ikinizi de

mine dedi ki...

bu arada arbys hiç yemedim burada yok diye belki çok yabancı geldi adı

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine,

Evet bu sene Eylül de, kanunlar elverirse anaokuluna vereceğim. Girecek o çarka ve bizim için de tekrar insan ilişkileri gelecek gündeme. Offf.. ki offf

Yapma yaw. Kabak zamanı Temmuz değilmi dir??

Arby's, çok bişi kaybetmiyorsun yememekle. Dün akşam içtiğim suyun haddi hesabı yok. Ne koyuyorlarsa içine.

Hazır gıda sevmeyen anne Çiğdem

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Sağlıklı, kültürlü, seviyeli ve çağdaş bir nesil yetiştirme çabanız her türlü takdirin üzerindedir.

Kızınızla ilgili yazdığınız bloglardan bu gayreti görebiliyorum.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Oglak Kizlari dedi ki...

Recep bey,

Çok naziksiniz, teşekkür ederim.

Umarim devam edebilirim.

Umut dolu anne Çiğdem