19 Şubat 2013 Salı

Akbank Çocuk Tiyatrosu '' İçerisi Dışarısı''

Merhaba,

Taa geçen Cumartesi gittik, Akbank Sanat ta ki, çocuk tiyatrosuna. Oyunun adı; İçerisi Dışarısı idi.
Saat 11,30 da oradaydık, tanan biraz geciktik ama şanslıyız ki, oyun daha başlamamıştı. Malum İstanbul. Gerçi bizde 09,45 tren ine binerek biraz tembellik yaptık, vapur ve tunel de bekleyip, sonra da tramway bulamayınca, oradan yerin bin kat aşağısında ki Şişhane durağından Taksim e gelince geciktik ehi..

Bileti bize, biletten çok biletix e ödeme yapan teyze Yaprak aldı. Teşekkür ederiz.

Oyuna bayıldım. Genelde yaş ortalaması küçüktü ve çocuklar pek bağlanamadılar oyuna ama günümüzde odalarında milyon tane oyuncağı olup hala orada çok vakit geçirmeyen çocuklar için altın değerinde bir konusu vardı oyunun. Sahnede resmen oyuncaksız nasıl hayal gücü ile harikalar yaratılabileceği ve eğlenilebileceği öğretildi çocuklara. Ada kız anne imagination dediğinde, Elmo kasetlerine müteşekkir kaldım. Ben bile inanamıyorum kızıma İngilizce öğrettiğime. Afferin bana.

Sahne bu kadar dı.
Oyuncular ki iki kişiydiler, harika iş çıkardılar. Emeklerine sağlık.

Ada kız, bu kadar kısa oyun için mi ( 50 dk) geldik buraya, biliyormusun anne ben bugün çok tv izlemedim dedi. Sinirlendim haliyle, kızım yeni hayal gücünden konuşmuşuz, üstelik eve 1000 km uzaktayız, daha salondan çıkmamışız ve tv pazarlığı yapılma yolundasın. aaaaa...

Çıkar çıkmaz acıktım dedi. Bugünlerde iştahımız yerinde maşallah ama sadece dışarıda.
Bayılıyor Ada kız dışarıda yemeye.

Baba kız ve menü.

Çaya limon istedim, bakarmısınız şıklığa. Bayıldım.

Birdaha kesinlikle yemeyeceğimiz Saray Muhallebisi.
Çay güzeldi.

Tavuk çorbasına limon sıkılıyor.

Baba söz verdiği için alınan ikinci tatlı. Krem karamel, berbattı.

Baba ve ona aşık kız yürüyüşü.

Mephisto kalmış, kala kala.

Bu caddede buradamıydı Yunan konsolosluğu, yeni mi taşınmışlar bilemedim.

Şapkaya bayılıyoruz. Sağol Canan.

Degüstasyon Lokantası, ahhh keşke Otantik yerine o lokanta olsaydı şimdi bu binada.
Hiçbirşey değişmeden kalmıyor, kalamıyor.

Kedinin keyfine diyecek yok. Kimsenin kristallere baktığı yok.

Robinson, ahh.. ah..

Turkcell in vitrini yine hoştu.

Salt ve parçalar.

Bu fotolar nasıl çevrilir. Asortik, helppppppppppppppp..

Kızım acıktı, simit aldık. Kaşarlı olunca fiyat 3 Tl. Vitrinleri güzel. Aslında oradan alışveriş etmemem lazım, güzelim Gramafon gitti yerine simit sarayı geldi. Oysa ne kadar hoş bir hava veriyordu Gramafon oraya.

Galata yokuşunda ki taze meyvesucular. ( meslek yarattılar yaw)

Galata ve baba-kız. Kuyruk vardı yine, Ada yı haftaarası götüreceğim artık.

Ada ve kedi bakışması.
Güzel dükkanlar.

Menü fırında makarna,

Epeyi erişte vardı elimde, haşladım onları (300 gr) 12 dk ve koydum borcam a. Üzerine 1 yumurta, süt kaymağı ( 100 gr) biraz zeytinyağı, baharat, yoğurt ve biraz süt kattım, kardım. Üzerine kaşar peyniri ve yallah fırına, önce borcam ın kapağı kapalı sonra son 10 dk aç kapağı kızarsın.

Yemede yanında yat.

Kalın sağlıcakla.
Gururlu anne

Bunun için mi geldik, ben az tv izlemiştim.