14 Şubat 2014 Cuma

İztuzu nda bir mangal günü

Merhaba,

Buralar da oralar da olduğu gibi havalar mükemmel. Dut ağacının üstünde binlerce dut var. Ve milyonlarca da yaprak. Yahu ne zaman çiçek  açtı ne zaman yeşillendi, günlük ağaçları daha yaprak dökmeyi bitirmeden yeşillendi. Ne güzel. Ama soğuk zamanı. Iklim değişiyor ve bence aynı zamanda garipleşiyor. Çocuklarımız...


Sırt çantam ve çıplak ayaklarım İztuzunu yürüdükten sonra mola da.









harkulade bir gündü, manzaralar konuşuyor , ben daha ne diyim.


önce bağladım ayakkabılarımı sonra baktım olmayacak, daha 4 km sallanmazlar, koydum çantanın içine.


Güle güle, İztuzu nun bu tarafında ki büfe açık.
Oraya tekneyle hergün turist gelmeye devam ediyor tabi.


Sanırız Kefal. Bir kaç balık gördük böyle.
Bilemedik niye ölüler.
Tatlı sudan çıkıp, tuzluya ayak uyduramadılar mı ( tahmin etti bir arkadaş)


yürüdük, yürüdük, sohbet muhabbet, Tarçın ve Zeytin de vardı, daha ne olsun.
çıplak ayak ohhhhh..


Ben odun toplarken bi baktım sucuklar dilimlenmiş bile.
Eline çabuk hatunlar, üstelik herkes benim gibi güzel yiyor.


mangal başı muhabbeti.


koyulaşıyor.


Arada poz verin ama.


kızım oyuncakları ile. Rüzgar dan kaçtı palmiye altına.



Tarçın ve Zeytin. Anladınız siz hangisi Zeytin.


Kıyamaz anneleri onlara. Hayvanseverler birbirlerini anlar. İçi gider birbirlerini izlerken, erirler. Anlayan anlar işte.


sevecenlikle izledim yeni arkadaşımı.




hala sohbet. Burak hip hop mu yapıyor?


Biber in zamanı diil, götürdüm bi tane. Domates te vardı, kızım bile, domatesin zamanı mı diye sormuş, kopmuş millet. Eeee kızımı Karatay hocanın izinden yürüsün diye yetiştiriyorum herhal.
Ve biliyormusunuz, Allah kimseye vermesin, kanser hastalarına önce mevsiminde yenmeyen biberi 
diyetinizden çıkarın diyor doktorlar.şehir efsanesi mi yoksa?? Bu sefer mangal ve ateş bana ait değil, beyler düzenledi. Ellerine sağlık.


 

Ve final.
Ömür.

Kalın sağlıcakla
Obur anne

7 yorum:

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

daha ne olsun keyifler süpermiş

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel, ben bile özendim ne diyeyim.Hem de 13 senedir bunun gibi çok anılar biriktirmişken bile.. :)
Bu yazıya kıskançlıktan çok yorum gelmez arkadaşım :)) Hahay :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzeldir oralar şimdi, çok özledim :)

Ozlemaki dedi ki...

yığınlar içindeki yaz hali yerine her daim yeğdir kış hali İztuzu'nun.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ay ne iyi geldi resimler.. özendim.. 2sene önce gitmiştik bizde.. bayılıyorum oralara.. bakalım kısmet..

Unknown dedi ki...

Yaw Karatayın diyetinde sucuk da yasak değilmiydi :)

Afiyet olsun keyifli olmuş :)

Diyette olan anneee :)

Karyatid dedi ki...

hohoyt:)