25 Şubat 2014 Salı

Nehir- Tiyatro

Merhaba,

Iyi haftalar.

Yeri gelmişken anlatayım , geçenlerde az daha düşüyordum,  Cem,  hooop dedi. Aaa aa... sen gördünmü dedim. Cevap;  gözlerim hep üzerinde, korunuyor ve kollanıyorsun dedi kocam, ne güzel bir cümle değil mi. Neyleyim, sevgililer günü hediyesini, bana bu anlar lazım. Maşallah, nazar değmesin.

Geçen İstanbul seyahatınde, daha önce Bodrum a gelen, gidemediğim  Haluk Bilginer in ''Nehir '' adlı oyununa gittim. Kadıköy de gezerken aklıma geldi, girdim, aldım biletleri çıktım. Bu da şehirlerin avantajı işte. Ama burada da gidebilseydim, Bodrum seyahati bonus olacaktı o ayrı.



 


Salon doluydu, sahne güzeldi, Haluk Bilginer in oyunculuğu bence tatminkardı, herzaman beğenirim kendisini, oyunculuğunu, naçizane. Fazlaca konsantrasyon sağlıyor bu aktörün oyunları ki, ben mutluyum.

İki ayrı kadın oyuncuğu olduğunu ben saf seyirci zor faekettim desem. Saf demek, nazik oldu tabi.

Bu tip sonları sevmeyen ben, tiyatrodan mutlu ayrıldım. Epeyidir tiyatro yüzü görmemiş olmamdan herhalde.

Bana eşlik eden kardeşime teşekkür ederim.

Biletler mi 50 Tl. Gidiniz, görünüz. Sehrinize gelirse kaçırmayınız.

Kalın sağlıcakla

Aha erkekler diyen anne

8 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok sanslisiniz yine,bayilirim Haluk Bilginer oyunculuguna,o anda sizinle birlikte o oyuna girivermek isterdim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

canım dikkat et kendine. Nehir gelirse buralara izleyeyim ben de ...

asli@b dedi ki...

Maşallah, Allah hep böyle mutlu etsin diyorum Çiğdem'cim. Özdemir Asaf'tan sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum geldi aklıma bak..

Oglak Kizlari dedi ki...

Bir terazi kızı,

Öncesinde ki kahve keyfine de bekleriz.

Dost canlısı anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem,

Lütfen. Beğeneceksin.

Teşvikçi anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Aslı,

Canımsın.

Asaf a da bayıldım bu arada.

Şiir sevmez ama anlar anne

Unknown dedi ki...

Korunup kollanıldığını hissetmek dünyadaki herşeyden değerli :) Sevgiler :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Değil mi ya.
:)

Mutlu anne