8 Temmuz 2014 Salı

Yine yeniden İstanbul - Buz pateni - Optimum

Merhaba

Uçak biletlerimizi, özgürlük parkınadaki çocuk oyunlarına göre ayarlamıştım. Ne oldu, tarihler değişti/miş, üç gün yağmur yağmış ve sonuçta sadece iki akşam tiyatro seyredebildi kızımcım.

Artık programı da okuyabiliyor. Son iki akşam ki oyunlar  ise çok güzel ve yapıcıydı. Uygur tiyatrosu da,  Ada nın bana sorduğu sorulara bakılırsa harikaymış. Umut sağolsun, çocukları ona kilitledik o akşam. Biz Eda ile kahve ve yemek keyfi yaptık. Kesesine bereket.

Klasik menümüz.
Anne ketçap olsun ne olurrrr, bir akşam var, bir akşam yok. Bir mayonez ve sonra bir ketçap.
Şehire gelince hepberaber sapıtıyoruz zaten.

İlk akşam 10 dk da olsa teyze geldi. Bir sevinç bir sevinç.
Sağolsun Yaprak.

Tabiki trene binildi. Artık kendi hallediyor her işi. Bilet alma, binme ve inme v.s. Tüm bitkilere de dokunmuş ve onlara teşekkür etmiş serinlik için. Armut dibine düşer.

Evden çıktığımız sabah, buz pateni dedi, bakarız dedim ve tamamen unuttum ama akşam yanlış otobüse binip bide ineceğimiz durakta otobüs durmayınca, aa hdi Optimum da inelim dedim ve buz pateni.

Yakışıklı abimiz ( sanırım Yusuf du ismi) ama abiyle,  Ada nın yıldızı barışmadı. Gıdıklamış abi kızımı ama Ada kız hoşlanmamış. E kızım bana söyleseydin abiyi değiştirirdik dedim, aa oluyor mu öyle dedi. Evvet dedim, insanların sana dokunmasından rahatsız olursa ya bağır yada hemen anneye söyle ama en önce seni rahatsız eden kişiyi uyar dedim. Küçük çaplı ders verdim yani. Abimiz iyi niyetliydi bu arada sadece çocuklarla iletişi iyi değil yada işinden sıkılmış, bilemeyiz. Resepsiyondaki abi süper şahaneydi ama. Teşekkür ederiz.

Fiyat mı, yarım saati 40 Tl + 3 Tl çorap. Kar desenli Kışlık :-)

Aaa bir baktık hava kararmış saat olmuş 21. Farkında diiliz. Kızım acıktım dedi, burger king yerken dişi çıktı. Hayırlı olsun. Sonra bi çıktık, bi rüzgar bir serinlik, üşüdük. E gündüz 40 dereceydi yanımda sadece benim süslü eşarp. Onu sardım ama bi de taksi bulamadık mı, attık kendimiz bir dükkana ve rica ettik taksiiiii diye. Sağolsunlar hemmen taksi geldi ve eve gittik uyuduk.

Kadıköy de bir vitrin düzenlemesi. Bisiklete bayıldıık.