4 Mart 2015 Çarşamba

Keyf

Merhaba,

Şimdi girdim içeri, Bir Başka Okul Mumkun toplantısına katıldım. 
Keyifli, içinde olmaktan çok hoşlandığım bir proje.
Ada için pek mümkün gözükmüyor ama Dalyan için ve proje için çalışmaktan çok ama çok memnunum. Umarım faydam dokunur. 

Evet saat çok geç değil 20.30  toplantıdan çıktım, bir baktım benimle  birlikte oraya gelen Poyraz, kapıda bekliyor. Muhteşem bir hayvan Poyraz. Kibar, sadık, sokak köpeği. Hiçbir şımarıklığı ve aykırılığı yok. Nasıl sevindi çıktım diye. Taktım kırmızı şapkamı, üstüne tepe lambam, yaktım bisikletimin arka ve ön lambasını ve viraaaaa... Poyraz arkadaşım da yanımda, nasıl sevinçli, nasıl bir enerji, koşuyor yanımda, bir yandan da herkese laf yetiştiriyor. Biz ilerledikçe geçtiğimiz yoldaki tüm köpekler sırayla havlıyorlar, bir gürültü bir gürültü :). Tepede kocaman bir dolunay, sokaklar bomboş, hava serinimsi. Yıldızlar, harikulade ve öyle çoklar ki. Hoytttt kim tutar beni. E bu sabah ta güneş altında hafif esen rüzgarda pilates yapmışım. Ohhhh para yok ama huzur var yaw. Şükür, milyon kere şükür.



Kalın sağlıcakla
Şanslı anne, Poyraz ı olan anne

4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Ah Poyraz'ı bir sevesim geldi ki...

Ayrıca bu yazı bana moral verdi. Yaşama sevinci pek sık uğramaz oldu ya: neyse.. İyi geldi işte. Teşekkürler.

Oglak Kizlari dedi ki...

Duygularımı hissettirebildiğime sevindim İsmet

Mutlu anne

KUZEYLİMİNE dedi ki...

ne güzel yazmışsın,huzurluysan mutluysan zaten zenginsin

Oglak Kizlari dedi ki...

Di mi ya, Kuzeyli Mine.

:)