16 Mart 2015 Pazartesi

Dalaman bisiklet turumuz.

Merhaba,

Bu sene havalar pek izin vermedi. Güneşi ve bisikleti özlemiştik.


Ada bugün 16,30 da gelecekti, e haydi vira dedik ve saat 09,15 te evden çıktık.
Poyraz da bizimle Dalyan çıkışına kadar geldi. Aaa hadi ama oğlum eve dön dedim ve döndü. Bayılıyorum bu çocuğa.


Eşim.


Havaların ne yapacağı belli olmayınca, çiftçi sera ya yükleniyor benim gözlemlediğim.
Bu sene yiyeceğimiz km lerce domates seraları :-)
Yazmışmıydım, dün değil evvelsi gece, gürültüye uyandık. Bayağı misket dolu yağıyordu.
Hal böyle olunca, karpuzlar bile sera altında, yada yeni adlandırma, örtü altı tarım.


Ana caddeye çıkmayalım istedik ama mümkün değil. Yine de çok az oldu.



Dağlar da hala kar var. Geçen sene hiç yoktu.


Heryer papatya, heryer çiçek. Yol kenarları ve nehir kenarları maalese çöp.

 

Dönüşte bu yola girermiyiz. Cem, evet, dedi şaşırdım, meğer daha önceden haritaya bakmış.



Keyif. Hava da süper di bugün. Gerçi rüzgarı hep kafadan aldık ama yine de güzekdi.


Yollar fatihi ben.



Birgün belki.


Tigem in arazileri kilometrelerce. Bakımlı ve düzenli.



Asortik bu senin için. İnanılmaz değil mi??



Dalaman da yaklaşık 4 ay önce açılan Nurya hnm ın cafe si. Yeni krem atölyem burada olacak. Bugünkü amacımız bu görüşmeyi yapmaktı. Eh bir de tesadüfi Doratay ı gördük. İyi oldu.




Bu minik kanepe taklidi yapan koltuğu alıp gelesim geldi.




CrocuS kremi atölyesi için masamı seçtim bile.


Mutfak şeffaf.


Nurya hnm.


Epeyidir uğramak istediğimiz, Tigem in bahçesinde, orada olmaması gereken tren istasyonu :-)
İsteyen için hikayesi burada.


Harikulade bir yer. Bakımlı. Fotoğraf çekmek yasakmış, eh bilmiyorduk ki.
Tüm internet çarşaf çarşaf dolu yaw, bu neyin yasağı dedik ama çok da üstelemedik.







Ters dutlar.






Sonra karnımız acıktı, canımız et istedi, daha önce gidip beğendiğimiz Yaman Et e gittik, ohhh bayağı bir doyduk. Karatay devam.



Bunlar ''lokum'' diye adlandırılıyor. Cem gerçekten öyleler dedi.


Benim tabağım. Pilavı yemedim merak etmeyin.
Patates salatası geçen sefer güzel değildi ama bu sefer müthişti.


Sonra dönüş yoluna geçtik.
Sadece iki yokuşu olan düz bir rotaydı. 70 km ile günü sonlandırdık.



Kükürtlü, ılıca suyu, o yüzden mavi ve ılık akıyor.



Karalahana tarlası müthiş gözüküyordu.


Arada harika evler var.


Örtüaltı karpuz.





Yoruldum tabi, yarın da yürüyüş var.


Kalın sağlıcakla.
Sporcu anne

1 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sporcu anneye selamlar!Sarigerme yolunuda ögörmüs olduk,cok tesekkürler,kremlerinizide cok merak ediyorum,insallah görüsmek dilegiyle,sevgiler Nürnberg`ten...