31 Ocak 2016 Pazar

Facebook da dolandiricik

Merhaba,

Begonvilli evin basina gelmis, amman dikkat,
BEGONVILLI EVIN BASINA GELMIS

Bugün onca iş, onca sağlık sorunu arasında, Facebook hesabımla ilgili çok can sıkıcı bir olay oldu. Bir arkadaşım tel. ile arayıp, hesabımın birileri tarafından ele geçirilmiş olabileceğini  söyledi. Bugün  hiç onlıne olmadığım halde benden mesajlar almış. Hem de şu ortalıkta cirit atan dolandırıcılık  yöntemlerine uygun  söylemlerle..Tabii ki o mesajları benim yazmayacağımı bildiğinden hemen beni arayıp uyardı  Bu uyarıdan sonra hemen  sayfama girip kontrol etmek istedim ama  giremedim.  Güya bugün şifre değiştirmişim!
Hesabımı  dondurmak ya da sonlandırmak için  mutlaka  sayfama girip şifre değişikliği yapmam gerekiyordu. Bunun için de  Facebook'da kayıtlı mail adresime  mesaj yolu ile  yeni şifre göndermeleri yönergesi devreye girmeliydi. Orada kayıtlı mail adresime yeni mesaj  göndermelerini istedim ama ne var ki  çok eski ve etkin olmayan mail adresime de ulaşamadım.  Neyse ki Facebook  galiba bu sorunun  yabancısı değil,  hesabımı bir şekilde kilitlemeyi başardım. Sorun şu ki; benden Facebook yolu ile  mesaj aldığını  sanan arkadaşlarıma  durumu  nasıl anlatabilirim?
Buradan söylüyorum: O mesajların benimle ilgisi yok! Hediye kazandığınızı ya da kazanacağınızı söyleyen, sizden bazı kişisel bilgilerinizi isteyen  sözde şirketi ne bilir, ne de tanırım. 

Şu an çok ama çok üzgünüm dostlar. Eğer  bu durum sizin ya da  tanıdığınız birilerinin başına geldi ise lütfen benimle paylaşın.Hesabımı geri kazanabilir miyim onu da bilmiyorum. En çok  evsiz ve zor durumdaki hayvanlar için  kullandığım,  bir kaç sevdiğim arkadaşımla iletişim kurduğum sayfamın böyle kötü niyetli kişi ya da kurumlarca  istismarı gerçekten üzücü. Dilerim başınıza gelmez.

Not: Facebook'tan arkadaşım olan blog dostları, lütfen bu başıma gelenleri kendi sayfanızda paylaşın.

Gecen Yaz ben de az daha bos bir animda bu numarayi yiyordum.

Kalin saglicakla
Saf anne

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Hesabına ulaşınca haberim olsun, seni engelledim.

Oglak Kizlari dedi ki...

Benim degil Asortik, begonvilli evin facebook hesabi.
Kal saglicakla

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Çok şaşırdım şu an,dün akşam faceden sizi buldum ve ekledim hatta yazış
tık biraz ,o siz değilmisiniziptal miedeyim????

Oglak Kizlari dedi ki...

Benim hayatim. Bu " bgonvilli ev " in basna gelmis

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaaa biz senle neden facebook arkadaşı değiliz. Çok geçmiş olsun. Seni tanıyanlar tahmin ediyor zaten o mesajların senden gelmeyeceğini ben de yaşamıştır bir ara. Umarım yoluna girmiştir hersey ...