3 Mart 2016 Perşembe

Dalyan

Merhaba,

Dalyan da yaşamann birçok avantajı var. Bunlardan biri de, yurtdışına çok gidip gelenin  olması ve istisnasız hepsinin ama hepsinin çok iyi birer komşu olması. Ve eger canınız benim gibi, seneler senleler once Ingiltere deyken yediğiniz, çokca yediğiniz bir portakallı, portakal şeklinde çukulatayı canınız çekerse söylemeniz yeterli, bir bilemediniz iki haftaya elinizde olur.

Teşekkürler Fazile the dost.




Ihmmm bir de lezizi ki. 

Not, henüz yatmış Ada kız yukarıdan seslenir, anne Cumartesi , Ahmet in dogumgunu. Biliyorum kızım, yarın da Eda nın, anne hediye almamız lazım. Ben daha cevap vermeden, devam eder, kitap secereim ben kaplarız gotururuz. Kızım benim, birtanem. Maşallah

Kalın saglıcakla
Şanslı anne


5 yorum:

Unknown dedi ki...

selaaam bloğunuzu yeni gördüm oğlak kızları oluşu hoşuma gitti bende bi oğlak kızıyım da :) çikolataçook cazip görünüyor

Oglak Kizlari dedi ki...

Hoşgeldiniz gizli yetenek.
Bir gunde bitti bile.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Portakal aroması çikplataya çok yakışır :)

Begonvilli Ev dedi ki...

İyi komşular yaşamın armağanları. Akıllı kıza maaşallah, yürekten..

asli@b dedi ki...

Hatırlıyorum ben bu çikolatayı Çiğdem'cim, hatta sonraki yıllarda her gördüğüm portakallı çikolataya saldırmıştım ama bu tadı vermemişti :)Afiyet bal şeker olsun...