7 Haziran 2016 Salı

Arveles

TYMerhaba,

Hastahanedeyiz, bir küçük operasyonu başarı ile atlattı Eşim.
Şükür.
Yürüdüğümüz, nefes aldığımız, tuvalete heran rahatça gittiğimize şükür. Milyon kre şükür.

Fethiye Esnaf Hastahanesi süper.
Ürolog Ender bey süper. Esprilerine ayrıca teşekkürler.
Hemşirelere, çaycılara, temizlikçilere herkese teşekkürler. Sağolsun varolsunlar.
Ve fakat biz bir ağrı kesici iğne ile tanıştık. Ağrı kesici ağrı yaparmı yahu? Damardan ilacı veriyorlar, ilk 5 dakika eşim Dünya ya küsüyor. Ameliyat ağrımı unuttum bu nedir arkadaş diyor. İlacın adı "arveles" 
İnternet e de naçizane baktım ama bir bilgi bulamadım. Çok iyi ağrı kesici olduğu ve hemen etki ettiği belirtiliyor. Yan etkisi baş ağrısıymış, biz de olmadı. Ama başka bir sitede başağrısına da çok iyi geldiği belirtilmiş. İlaç işte. İyi ki var ama mümkünse kullanmayalım. 

Dr a sorduk sanırım o kullanmamış, hiç de kullanmasın inşallah. Bi haber tabi.
Hemşireler biliyor o yüzden sulandırarak veriyorlar ve ağır yapıyorlar. Cem sanki kemiklerimi kırıyorlar öyle ağır diyor.

Biza şifa olsun.
Size hiç uğramasın hastalıklar

Refakatçi anne


4 yorum:

tülin dedi ki...

gecmıs olsun.

Oglak Kizlari dedi ki...

Sağol Tülin im. Sağol

Asortik Krep dedi ki...

Ben bunu atlamışım.Çok geçmiş olsun. Şimdi okudum.

Oglak Kizlari dedi ki...

sagol varol Asortik im.