14 Eylül 2010 Salı

Bayram ve Yuvacık gezisi

Merhaba,

Bayramın ikinci gunu canımız sıkıldı. Cem haydi yeşillik yakın biryere kalmaya gidelim dedi. İşim olmaz sen bak bul bende sana eşlik ederim dedim. Yılmadı. Net te bir bungalow resmi gosterdi beni tavladı ve hooop yoldayız. Yola çıkarken hava çok sıcaktı, elbise giydim. Yuvacık a bir vardık serin once bir ohh cektik ve Erarslanlar Tatilkoyune yerleştik. (http://eraslantatilkoyu.net/) Odaya bavulları bıraktık ve hemen cıktık.

Once çok matah olmayan güveçte köfte yedik. Ekmek ve yoğurt çok güzeldi. Üzerine çay ve bisküvi. Ada da kuruyemiş makinalarından çok sevdiği kuruyemişlerden aldı.

Hemen sonrasında yürüyüş yapalım dedik. Çalışanlara sorduk bize biryer tarif edemediler. Bizde düştük yollara.

Halbumki otelin hemen yanından yukarı çıkan toprak yola saptık ve cennet. Once ağaçtan kara incir yedim sonra cevizleri keşfettik. Kırdık ve yedik. Ellerimiz yeşil oldu. Aaaa ooo da ne kestane ağaçlarıda var. Denedik ama daha olmamışlardı. Sanırım Ekim ortasıydı hasat zamanları.

Hava karardı ve ortalık cidden soğuk oldu, üşüyerek otele döndük. Karnımız tok, ne yapalım nefis gece ova manzarasında çaylarımızı içtik. Çay cidden çok güzeldi, herhalde suyundan ve bizim çok üşümüş olamızdan kaynaklanıyordu bu düşüncemiz. Sonra eeeee... olduk, şimdi ne yapacağız. Aslında orada eyleşebilirdik, Ada da arkadaş bulmuş ve eğleniyordu ama sigara içmeye başladılar, uyarmaya kalktığımızda da; hayretle büyümüş gözlerimize bakarak sizde içebilirsiniz dediler.

Bizde kalktık, dışarısı karanlık ve soğuk ne yapalım, odamıza gidelim dedik ben zaten uykusuzdum, kitap okur yatarım dedim. Odaya girdiğimizde bungolow ların üç katlı olduğunu ve bizim tam orta katta olduğumuzu keşfettik ve yıkıldık. Çünkü birde yan daireler vardı. Yani tam anlamıyla sarılmıştık ve herşey tahtadan yapılmıştı. Yukarı kattaki adam sabaha kadar dolaştı, eşya çekti !! yan taraftakiler biryerlerine sensor takılmış gibi ah.. ohh.. ay.. sesleri arasında bitmeyen ( performans iyiydi :-) bir sex yaptılar ve televizyonu açık bıraktılar. Bizim oda da tv çalışmıyordu ve banyonun tavanı oyle bir akıyorduki yarım oturmuş halde çiş yapabiliyor ve yan yatarak yüzümüzü anca yıkayabiliyorduk. Oda fiyatımı 55 tl adam başı. + kahvaltı. Sabaha karşı anca uyumuşum. Allahtan Cem uyudu yoksa olay çıkacaktı. Sabah kalktık ve manzara, guneş birde ben balkon kapısını açar açmaz, kol mesafesindeki baykuş öyle bir başını çevirip bana baktıki, herşeyi unuttum. Kahvaltıda ki kestane balı ve tereyağ ise müthişti. Yasemiiiinnnnnn kulakların çınlasın. Kahvaltı ederken bize arılar eşlik etti. Mr. Bee dedik onlara ve Ada onlarla konuşmaya başladıda rahat ettik.

Tesisin kocamn ova manzaralı bir havuzu var. Dışarıdan gelenlere 15Tl, otel misafirlerine ücretsiz. Guzel bir havuzdu eminim Yaz mevsiminde çok keyifli olur.

Kahvaltıdan sonra yola çıktık ve Yuvacık in içlerine doğru araba ile yol aldık. Yol boyunca tesisler, piknik alanları çok yeşil ve güzel. Biz Karaaslan tesilerinde bir mola daha verdik. Iyikide verdik. İşte web sitesi; www.karaaslankamping.com İçki yok ama dere içinde masalar, takıcılar, çocuk parkları, dere üstünde sallanabileceğiniz salıncaklar, satranç bahçesi, çay, et, meşrubat v.s. var. Ada 4, gazozunu orada içti. Pek bir mutlu oldu. Bu tesisin karşısındaki patikada bir yürüyüş yaptık. Çok güzeldi. Yine yere düşmüş ve açılmış fındıklar, elmalar, hıyarlar, şeftaliler v.s yedik. Allahtan çakım yanımdaydı. Ellerimizi doğal bir çeşmede yıkadık bile. Hava da çok güzeldi. Tuvaletler çok pisti o yüzden orada yemek yemeyi reddettik. Bir kilo kadar kestane balı aldım ama kahvaltıda yediğimiz kadar kestane kokmuyordu, ıhlamur agırlıklıydı. 40 Tl kilosu. Kaplan gözü kolye aldım kendime, çok takarım ya. Dönüş yolunda Armut ağacında bir mola daha ve ıhm... ne kadar sulu olduklarına inanamassıınız.

Ada ya çiş yaptırırken Cem fotoğrafimizi çekmiş. Ben beğendim. Otomatik aile resmimiz, manzaralar umarım beğenirsiniz.

Alev de bol bol elma getirmiş yazlık bahçesinden, rendelenmeyi bekliyorlar. Cevizler kırılmayı bekliyorlar. Çok tembelim çok. Gidilecek bir sirk, spor salonu var. Araba servise gitmeli v.s. onlarıda yarın yazarım. Geçmiş bayramınız mubarek olsun.