7 Eylül 2012 Cuma

Blog tanıtımı / Birkenstock/ Eteksan

Günaydın,

Bugün sizlere takip ettiğim bir blog tanıtımı yapacağım.
Ben de kesinlikle bööle yaşamak istiyorum, ne dersiniz??

Buyrun link; //www.theamazingtrips.com/

Ada dan inciler;

Televizyonda film izliyor, o sıra filmde ki ana karakter bir hediye uzatıyor, Ada kız, annneee bak şimdi üç boyutlu seyrediyor olsaydım, hediyeyi bana veriyor gibi olacaktı, diyor.

Zamane çocukları !

Bu sene Eteksan dan aldığım ve Birkenstock tan kendime aldığım terlikte problem var. Kızıma aldığımız sandaletten pek memnunuz.

Benim terlikte, bantların geçtiği yerde yırtılma var, kelime bu değil ama bulamadım şimdi net tanımlamayı. Resimlerini çektim, Birkenstock a gönderdim. Cevap mağazaya götürün oldu. Bakalım.
Internet te araştırma yaptım, benim aldığım modelde şikayet hep aynı. Mağazaya götürmüş insanlar, onlarda fabrikaya veya herneyse oraya götürmüşler ve cevap hep kullanım hatası diye gelmiş. Yaw, terliği giyiyorum, suya sokmuyorum ( mantar çünkü) ne gibi bir kullanım hatası olabilir ki. Haziran 25 te almışım ve 189 Tl vermişim. En az üç sezon giymeyi umarken.. bakalım neler olacak. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim anacım.




 Bu arada 20 Tl ye çakmaları satılıyor. Eda onlar daha rahat dedi ama ben ayağa verilen paraya acımıyorum. Çünkü tüm gün onların üstündeyiz. Terlikler de çok rahat, ayakta durunca, gezerken, yürürken hiç bana tatsızlık çıkarmadılar. Uzun yürüyüşlerde bile.

Yaprak anneme alma bekle ltf. Bakalım firmanın tavrı ne olacak. Ben değişim bekliyorum, tamir değil.

Naçizane, bence bantların çekimi  bu model de mantar terliğe ağır geliyor. Bakalım..


Eteksan dan aldığım çift kat elbisenin durumunu anlatabilirim. Penye elbiseye çok beğendim diye 80 Tl verdim. Bana göre ederi 20 hadi bilemedin 25 Tl ydi. Ne oldu ilk, etiketine uygun yıkamada  üstteki siyah kısım biçimsizce çekti. Şimdi beyaz elbise alttan çıkıyor. İkinci yıkamada daha da beter oldu, elbise uzasın diye çekiştiriyorum resmen. komik. Neymiş; ETEKSAN DAN ELBISE ALINMAYACAKMIŞ. Eteksan, Kadıköy de bir mağaza. Link; http://www.tubiba.com/eteksan/
Onun yerine yine kıytırık mağazalardan 20 Tl ye elbise alınacak ve giyilip atılacakmışş..

Çiğdem anne, okul alışverişine gider.

Kalın sağlıcakla.














7 yorum:

Müge'nin Listesi dedi ki...

üzüldüm:( insan cok severek aldıgı bırseye zamanından once kaybedınce resmen acı duyuyor..umarım degısım yaparlar terlikte, kolay gelsin

Belgin dedi ki...

Arkadaşım öncelikle senin bir penye elbiseye nasıl okadar para verip aldığına şaşırdım.
Bari sağlam çıksaydı yahu,
neyse canın sağolsun.

Oglak Kizlari dedi ki...

O bir anne,

Ben de ama yapılacak bişey yok. Burası Almanya diil.

Memleketim diyen anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Belgin im,

Kader be yaw.

Sağlık olsun diyen anne Çiğdem

Zeynep'le Güne Merhaba dedi ki...

bende bir blog oluşturdum nasıl tanıtırım derken yazılarınla sana rastladım...
yaşadığın durum üzücü...
belki biraz bana zaman ayırırsın :) sıkıldığında :)

http://zeynebin.blogspot.com/
Zeynep'le Güne Merhaba
Rengarenk Burası... Biraz MODA; biraz DEKORASYON, biraz BEBEK, biraz TATLI, biraz da ACI ve hatta belki KIZIL belki biraz da MAVİ; BİRAZ ONDAN BİRAZ BUNDAN ... azıcık pembe tadında çilekli ... hayattan güne dair ne varsa ortaya karışık:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Zeynep,

Geliyorummmmm..

Meraklı anne Çiğdem

7saniye dedi ki...

birkenstock terliklerini indirimli almak ile ilgili geniş bir inceleme yazdım, almak isteyen varsa yardımcı olması açısından paylaşıyorum http://neredenalalim.blogspot.com.tr/2014/08/birkenstock-alma-rehberi.html