9 Eylül 2012 Pazar

Okul alış-verişi.

Merhaba,

Evvet kızım okula başlıyor, sanki daha dün doğmuş gibi,babasının elinde uyuduğu günler çok yakın oysa.
Doğan büyüyor, ne gereksiz bir söz derdim, şimdi anladım, anlamını.

Cuma günü çıktık evden heyecanlı kızımla, önce Birkenstock  için Şaşkınbakkal a uğradık, mis bir park yeri bulduk, yürüyüp terlikleri verdik. Sarışın bir çalışan hanım beni gayet güzel ikna etti ve terlikler tamire gitti. Olurmuş, bakaymışım, onun ayağındaki terlik de yırılmış yaa.. Ben ikna oldum.
Bakalım.

Dönüşte birer çatal aldık simitçiden ve yiye yie doğğru Cevizli ( Maltepe) Carrefour a.
Elimizde liste var bir koca sayfa, takdım gözlüğümü ve girdik, t-shirt ünün üstünde '' Bic'' yazan bir abla yanaştı ve dediki, yardımcı olabilirmiyim, evet lütfen dedim ama gerçekten yardımcı oldu.

 Sanırım kendisi bir melekti. Kendisine de söyledik. Aldı listeyi elimden ve bana kalsa en az üç saatte bitecek macera sadece 10 dakikada bitti. Bizi kalemtraş ve kalem bölgesine bıraktı ve biz o bölümden daha geç çıktık, düşünün.

Çok teşekkür ederiz kendisine. Markasız seçenek bırakılmış tüm ürünleri Bic aldık tabi.

Kızımda ki heycanı anlatamam. Alışveriş eden çocukları görünce, anne herkes de okula başlıyor yaw diyişi vardı ki. Kuzum. Umarım hayırlı bir insan olur, iyi öğretmenlere çatar.

Çıkışta yorulduk, önce aldıklarımızı arabaya bıraktık ve diğer işlerimizi halletmek için geri döndük ama önce Starbucks ta bir mola verdik. Ada ya da bir dergi aldık.



Kızım zararlı içeceği ile keyfte . ( eh olacak o kadar arada)


Annesinin keyfi. Kaave ve  kızı.


Bu sefer Tchibo nun Guatamala Medium unu denedik. Brazil mild bir harika. Bakalım bu ürün nasıl.


Aaa birden canlı müzik sesi, ve harika piyano.


Biz beyefendiye neşeyle selam verince, bir süre sonra twinkle star oldu. Ada zıplıyordu, beyefendi amacına ulaşmıştı. Kızım da böyle piyano çalacakmış. Hadi bakalım.




Malzemeler. Toplam 160 Tl tuttu hem de fazla fazla aldım.
Kolonya vardı listede, kızım direkt ıslak mendilin yanına gitti, ısrar ediyor bu diye, garibim kolonya nedir bilmiyor ki. İçimden bir kültürümüz daha kayıp oluyor diye üzüldüm. Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım.

Winkx li bir kalem kutusu istedi, 26 Tl oysaki aynı boyda resimsizler ya 3 Tl yada 5 Tl. Yine bayıldım Hello Kitty e 16 Tl tabi. :-)


Etiketlenecekmiş. Ben karışmam, baba görevi.


 

 Akşamına pizzaaa, nefis oldu nefis. Yanına da mercimekli, erişte çorbası.

14-16  yemek kaşığı un
1 kuru maya ( instant)
1 tatlı kaşığına yakın tuz.
Zeytinyağı
Peynir altı suyu ( veya yoğurt)

Hepsini karıştırıp - önce kuru malzemeler- biraz yuğuralım ve 20 dakika kabarana kadar dinlendirelim. Daha sonra elle açıp tepside de dinlendirelim ve üzerine önce domates sosu veya ketçap, daha sonra yemeklik doğranmış bir büyük soğan ve istediğiniz malzemeleri dizdikten sonra 20 dakika 180 derecelik fırına, son beş dakikada çıkarıp üzerine bolca kaşar peynir. Afiyet olsun.


Okula başlayacak tüm çocuklara başarılar.

Heyecanlı anne Çiğdem







































14 yorum:

Unknown dedi ki...

alışveriş bitmiş ne güzel.biz daha yeni başladık.okul hayatınız da mutluluklar dilerim...

Müge'nin Listesi dedi ki...

ay ne guze yaaa. bende benzer bır yazı yazdım heyecanıma kapılarak....basarılı ve keyıfı bır okul donemı dılıyorum ada kıza...
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başarılar dilerim Ada Kız'a. Pizzan da gözümden kaçmadı bu arada şekercim :)))

Tolga Baykaya dedi ki...

Biz de yarın başlıyoruz bakalım ece çok heyecanlı zor uyudu bu akşam :)Ada ya başarılar dilerim..

örgü saati dedi ki...

Umarım okul hayatında başarılı ve mutlu olur.

asli@b dedi ki...

Ada kızın umarım hayatı boyunca sevdiği hocalara ve okullara denk geleceği bir öğretim hayatı olur.
Bu arada etiketler süper ama sınıfta iki Ada olma ihtimalini göz önünde bulundurmamışsınız galiba :)
Öptüm!

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem,

Ufak tefek eksikliklerimiz var ama evet bitti.

Darısı size. haydi hayırlısı.

Amin diyen anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

O bir anne,

Size de maşallah.
Hayırlı uğurlu olsun.

Aynı anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem,

Tebrik ederim.
Pizza süperdi.

Gururlu anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Tolga,

Ece ye de başarılar. Hepsine başarılar. İnşallah memlekete, kendilerine, herkese hayırlı evlat , insan olurlar.

Okullu annesi Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Örgü saati,

Amin.
Sağolunuz, varolunuz.


Şükreden anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Aslı,

dedim ama dinlemediler.
Allah tan bir Ada var. Sınıf 6 kişi, esas liste 16 kişi. Diğer sınıflar 18 kişi. Ama öğlenci grubu 50 kişi imiş.

Amin. Sağol bidenem.

Mutlu anne Çiğdem

Adsız dedi ki...

Ada Kız'a başarılı ve sağlıklı bir okul dönemi diliyorum.
Sevgilerimle...

Oglak Kizlari dedi ki...

Pınar ım,

Sağol, varol.
Amin.

Şükreden anne Çiğdem