30 Temmuz 2013 Salı

İztuzu ve biz

Merhaba,

Ada kız ile İztuzuna gittik bugün. Araba ile 15dk.
Arabaya bikinisi ile oturmak pek eğlenceli geldi ona.

Hava sıcak, saat 16,30 civarı sahildeydik. Su hamam, dışarısı sıcak, sahil dolu  ohhhhh...
Havlumuzu serdik ve hoop denize. Ada kız özlemiş suyu, saatlerce oynadı. Yüzme çalışmaları yaptı, bence Ada artık hazır yüzmeye.



Oynarken, anne bak Yunus taklidi yapıyorum dedi ve hemen ardından ekledi. Annecim, Yunuslar la yüzmek insanı bütün dertlerinden arındırıyormuş, hımmm Ada''cım  biliyorsun, onları havuzlara koyuyorlar ve aslında hayvanlar hapis, hayır annecim bunlar özgür Yunus larla, dalıyorsun . Oldu o zaman, benim bir derdim yok senin var mı diye sordum, ohooo birsürü dedi !!  Neymiş diyince anne burada yeni bir okula gideceğim, dersler hakkında dertlerim var, arkadaşlarımı özlüyorum başka yok, azmış sahi dertlerim dedi.

Dönerken burada ki minik arkadaşını gördük, onlarla da biraz vakit geçirdik ve öğretmen Hatice hnm ın yüzerken caretta caretta gördüğünü öğrendik. Hemde boy seviyesinde. Arkamda birisi bana yakın yüzüyor sandım, bir döndüm, kaplumbağa dedi. Darısı başımıza ne diyelim.

Bu sene gördüğüm en çok yuva ya sahip sahil. Sayabildiğim kadarı ile 25-30 yumurtlama noktası var. Hem de sahilin yalnızca benim bulunduğum kenarındalardı.



O ara Ada, anne gidip bakalım mı belki tanklarda Caretta vardır dedi, olur dedim ve yollandık, yolda iki kafam kadar çekirge gördük, kardeştir onlar dedim ve geçtik. Dönüşte birini araba ezmişti,diğeri başındaydı, aaaa yazık bak kardeşini bekliyor dedim ama Ada yapıştırdı cevabı;  ama anne yiyor onu, demekki kardeş değiller. :-)



Bir kaplumbağa vardı rehabilitasyonda. Orada ki bey yarın sabah 10,00-18,00 arası gidersek, hernasılsa bebek kaplumbağaları görebileceğimizi söyledi. Ada ve ben birlikte, birbirimizden habersiz zıpladık, beyefendi pek eğlendi bizimle. Bakalım demirciler ve duşakabincilerden göz açabilirsek gideriz.



Çağla aradı sağolsun, peynir yapım atölyesine daha ekonomik ve kısa olarak katılabileceğim galiba. Saklıkente yakınmış, e ne olacak 45 dk falan sürer, gelir giderim ben hergün diyince, eh siz yeni geldiniz tabi Istanbul dan, buraya göre epeyi bir mesafe bu dedi ama hakikaten bana göre bişi diil, neyse alışacağız ve bizde aaa hayatta gidemem ben o kadar yola, çok uzak diyeceğiz herhalde.

Bu arada bu çifyşikte tam da benim istediğim gibi şirden den yapılıyormuş keçi sütü ile mayalanan peynirler. Sabırsızlanıyorum. Bi de buarada baharda yapılan peyniri de öğreneceğim. Horozlar köyü idi galiba adı.



Bu arada Burcu tabi, haber et geliriz biz. Ohhh ballıyım yine.

Kalın sağlıcakla, kocam bahçede mis havada beni bekler.

Keyifli anne
İmla yanlışları affola.








5 yorum:

gügüyle hersey dedi ki...

Cok güzel postun devamini bekliyorum kal saglicakla♥

Unknown dedi ki...

Canımsınız... Ada'nın dertleri okulun ilk hafrası bitecek... Babamın işi nedeniyle çok okul ve şehir değiştirdik. Onu çok iyi anlıyorum... Yakın takipcinizim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Muhteşem, hele kaplumbağalar tam oğlumla bana göre:)
Sevgiler ...

Oglak Kizlari dedi ki...

Gügü,

Elimden geldiğince yazacağım. Hem bize de ileride ve Adaya acaip güzel olacak bu yazılar.

----------------

Arzu,

Bitanesin. Sağol. Moralim düzeldi billahi. Oysa hiç dert edeceğini düşünmemiştim. İhmal mi ediyorum kızımı ne.

--------------------

Özlem,

Değil mi ya.

Keyifli anne

Unknown dedi ki...

www.marinekipman.com olarak vermiş oldugunuz bilği detayları için teşekkür ederim.