2 Temmuz 2013 Salı

Sinbo ve Homeend a teşekkür yazısı

Merhaba,

Bizim Avustralya da doğan bir kuzenimiz var, Arman. Bu aralar onlar büyükanne de kalıyorlar.
Geçenlerde Tükçe si iyice açılan Arman bey, Ada kız dan ona bir şarkı öğretmesini istedi.
Ada başladı; biberine gazıınnaaaaaaa... hemen araya giren büyükanne, aman kızım nasıl şarkılar öğretiyorsun, düzgün bişey öğret dedi, ne de olsa Avustralya da olan tedirgin baba, buradaki olayları izlemiş ve konsolosluğa isim yazdırmıştı. Ada bu sefer başladı, heryer direniş, heryer Taksim.... Anlaşılacağı üzere Arman bey orada ki temsilcimiz olacak :-)

Bugün arabanın bir işi için trafiğe ( Karakol)  gittik, Ada kız ı sevdiler, Ada şımardı filan, sadece evrak teslim etmek için bile internetten randevu alınıp öyle gidilmesi gerekiyormuş, yalvardık da evraklarımızı aldılar !!! Sağolsunlar.

Ada, Justın Bieber dövmesini gösterdi, herkes şakalaşırken bizim evrakları alan memur demezmi, bu yaşta bu ne yabancı özentisi diye.  Ne diyim, taraflı birisinin memur olması kadar tehlikeli bişi varmıdır?  diye düşündüm. Kullandığımız herşey yabancı değil mi diye düşündüm. Yabancı dediğin nedir ki, o sınırlarda insan tarafından çizilmiş ve sadece içine doğduğun coğrafya yüzünden, yabancı, Ermeni, Türk, Ingiliz ve dilleri, dinleri farklı  olduğundan diye başlayabilirdim ama teşekkür edip ayrıldım.  :-(




Gelelim ana konuya, efenim Home end ve Sinbo ürünleriniz alın çağrısı yapacağım. Neden mi? satış sonrası servisleri süper, o yüzden.  Homeend in ''kettle'' ini kullanıyorum, kapakta ki mandalı kırıldı, haber ettim, yurtiçi kargo geldi, kapıdan aldı ve kapıya bıraktı. Garanti kapsamında ücretsiz tamir olmuştu su ısıtıcım. Üstelik yolda başına birşey gelirse ürünün zararınıda Homeend karşılıyor. Üstüne üstlük, yerli, bizden bir firma Homeend.

Bir diğer firma da Sinbo. Onun da el sıvı sabun makinasını kullanıyorduk. Çalışmamaya başladı, garanti belgem yoktu. Migros tan almıştım, fiş yoktu v.s. Yurtiçi kargo bitürlü gelemedi, elden ben teslim ettim. İki gün içinde geri geldi. Evde yoktum, o sebeple ben gittim aldım Yurtiçi kargo dan. Yeni makina göndermişler, üstelik yanında pilleri ile. Herhalde tamir edilememiş yada değmemiş.

 



Sağolsunlar varolsunlar.
Nasıl tavsiye etmem bu markaları değil mi ama.

Pazarlamacı anne

6 yorum:

Unknown dedi ki...

capulcu kız ha :)) vay ada kız vayy:)
bu arada bir vayyy be de sinbo ya bu ne ilgi ya çoğu burnu büyük firmalar sorunu dinlemezken yaptığı takdir edilesi.
sevgiler çiğdem

pelince dedi ki...

Bende de su ısıtıcısı var ,bende çok memnunum..

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Bu iki markanın yaptıkları takdir edilecek bir davranış.

Şu anda Sinbo marka kırık bir vantilatörüm var, garanti süresi çoktan bitti, ama koca başkentte (Ankara'da) bir tane dahi yedek parça servis ve hizmet verecek bir mekanı yok!

Selam ve dualarımla birlikte her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

Oglak Kizlari dedi ki...

Pelin cim,

Yeni sayfan hayırlı olsun. Yalnız yorum yapamıyorum, neden acaba??

yorumcu anne

----------------

Recep bey, Sinbo ile internet ten iletişime geçiniz, Yurtiçi kargo gelip alıyor ve tamirattan sonra tekrar size iletiyorlar. Nerde olursanız olun.

Fahri elçi anne

buraliolmayan dedi ki...

Merhabalar.Ben de bir oğlak kızı olarak sizin blogunuzu nasıl daha önce keşfetmemişim.Kızdım kendime.Blogunuzu henüz uzun uzun inceleyemedim.Ama sıcak ve samimiyetiniz gerçekten hissediliyor.
Sinbo ürün kalitesi olarak belki çok iyi değil ama müşteri hizmetleri olarak en kaliteli geçinen firmalardan daha kaliteli bana göre.3yıl önce aldığım elektirk süpürgesinin kırılan 2 parçasına pazardaki satıcı bile 45 tl fiyat verirken Sinbo'ya mail attığımda hem 27 tl gibi ücret ödeyeceğim hem orijinal parça yollayacaklar hem de kargo ödetmeyecekler.Muhteşem bir hizmet.Kargomu bu hafta alacağım :)
Sevgiyle kalın.
Gül..

Adsız dedi ki...

herkese selam bende sıkı bir sinbo kullanıcısıyım.evinde 4 5 parça sinbo ürünü var.çokta memnunum.servisleri çok iyi ve şu anda ücretsiz kargo ile evden alıp eve bırakılıyor.simboyu herkese öneriyorum.teşekkürler sinbo.