6 Ocak 2014 Pazartesi

Fethiye

Günaydın,

Cem in dizinde problem var. Malum emekli olduk :-) Dr. Fizik tedavi verdi, en yakın fizik tedavi Fethiye de. Muğla ve Marmaris tede var. Annem telefonda diyor ki, e Ortaca da kocaman binalar var, orada yok mu fizik, yok anne. Binalar heryerde ama ne hastahaneler hastahane ne de ormanlar bu memlekette. Hastahane binaları  var ama içinde dr. yok.


Cumartesi günü biz de Cem e takıldık, düştük Fethiye yollarına. Asortik meşgulmüş, Gamze yi de telefonunu kaydetmediğim için  ben arayamadım.


Fethiye, Esnaf Hastahanesine gittik.


Cem tedaviye gitti, baktım dışarısı 11 derece. ada cım sen dvd seyret ben de gazete okuyayaım dedim. Anlaştık ve arabada kaldık.  Aaa bir baktım Cem gelmiş bile, derece 14.


Hava, manzara ve güneş harikaydı, başladık bu uzzzuuuun sahil yolunda yürümeye. Burada yaşayanlar için harika bir yürüyüş parkuru. Km sini bilmiyorum.

 Ada kız ve köpeklerimiz.


Bulutlar da bir harikaydı.



heykeller, tümünün açıklama bilgileri Ada kız tarafından okundu.



Bu da maalesef. Bir hayırsever güneş saati yaptırmış ve hibe etmiş ama milletim, maalesef KIRMIŞ. İnanılır gibi değil.



kefal ve Martı dostluğu.




bunlardan Dalyan da da olmalı.


 Baba kız.
Süperler


Bayıldım. Ama acaba eziyetmi çekmiştir ağaç.


Güvercinler de düşünülmüş.


ya bu??


sanki gerçek.


Bu gerçek.





acıktık, en kalabalık yere oturduk.


masalar bir harika.


İksir
Çok hesaplı.
salçalı deneyin tostunuzu, boşverin ketçap, mayonezi.


ben havuç, baba-kız portakal.


reklam balonumuz başka şeylerden bahsediyor.


Bundan da Dalyan da olmalı.


olmazsa olmazım.
Yahu bizim Maltepe deki sanat sokağı ne alemde acaba.


Bu hanım dan değişik magnet aldım. Uğurlu gelsin.


Kızımmm bana çekmiş kızım.


özlediğimiz görüntü.
Dalyan  da bu da olmalı.


Ah bi oturamadık şunun gibi sandalyelerde, evlendiğimiz de.


İkinci karacalar veya ona benzer isimli bir semt, tüm körfeze hakim. Güzel bir muhit. Sahil yolu hala devam ediyor.


Aaa ne güzel, fotoğraf çekebilirmiyim, yanıt evet.



.içeri de girdim, meğer benden öncede bayağı beğenen varmış bu hoteli.




Bu da girişi.


Bir diğer güzel hotel. Hediye paketi gibi paketlenmiş.


Güzel bir giriş.


Modern hoş bir cami.
Cefe si bile var.



Odaları kocaman bir başka  hotel, manzara süper.


Sanırım Jandarma nın bahçesi.





körfezin ucunun ucu. Bu yol koylara ve Hillside a doğru devam ediyor.


gelecek sefer kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Harika bir yürüyüş olur, hem Cem görmemiş Kayaköy ü.

Kalın sağlıcakla
Gezerek anne

7 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Süper bir Fethiye yazısı olmuş, mahallenin adı Karagözler,jandarmaya kadar olan yeri 1. Karagözler,jandarmadan sonra 2. Karagözler.

Oteller butik otellerimiz.1. si Yachth butik,2. si -kurdelesi olan- Ecesaray.Her ikisi de marinalı.

Sahilde hiç bir ayrıntı kaçırılmamış,süper :)
ve Kayaköy'e mutlaka gidilmeli...

Asortik Krep dedi ki...

Birde unutmadan,sağlık bakanlığı burada yaşayan Dr.ları Dalaman'a vereceğine, orada yaşamak isteyen Dr.ları oraya atasın.Eminim orada çalışmak isteyen çok dr. vardır.Fethiye' dekilerin tayinini çıkarıp oraya yollarsan bu insanlar ya emekli olur, ya özele geçer.

Binalar ve ormanlar hatta insanlar konusunda ne yazık ki haklısın.

elifimuyurken dedi ki...

çiğdemcim ne güzel huzurlu görüntüler bunlar.
gerçi kırılan güneş saati beni buradan bile söylettirdi ama neyse.
bizde geçenlerde yaz tatilinde acaba size uğrayabilirmiyizi konuşuyorduk.bakalım ?

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Amcamlarda Fethiye`de yasiyorlar,onlar büyük depremden sonra gittiler,cok güzelmis gercekten,bizler daha göremedik,yeni fotograflarinizi bekliyoruz,Dalyan hicte düsündügüm gibi degilmis,nasil doktor olmaz!

Unknown dedi ki...

Fethiyede yaşadığım günleri hatırlatmış oldunuz.
berrin

Özgen dedi ki...

Merhaba Ben de Fethiyede yaşıyorum o resmettiğiniz parkı eşim yaptı sayılır büfele,oturma yerleri,tostçu vs çok güzel anlatmışsıız bayıldım iyi bir gezi olmuş sevgiler...

zeynep dedi ki...

Fethiye'yi özlemişim . Resimler çok güzeldi.
Bu arada eşine geçmiş olsun .
Sevgiler.