25 Ocak 2014 Cumartesi

Dalyan da bir erken sabah

Günaydın,

Kuzey doğu dan sert bir rüzgar esiyor. Ona mı uyandım, yoksa I pad ime ulaşmak için mi uyandım bilinmez. Sabahın köründe kalktım. Ada bile uyuyor düşünün.

Mutfağa indim, kendime bir kahve yaptım, vay kardeşim, ne keyif yapmışssın burada farkedememişim.

Dışarıda manzara mükemmel, sanki ben akvaryumdayım ve seyrediyorum. Ağaçlar eve değiyor, yatıyor, kalkıyor. Sanırsınız kopacaklar ama kopmuyor. Keçiboynuzu çok mu eğilmiş ne, Allah tan Avakado ağacına koyduğumuz buyük, uzun, taaa nerelerden taşıdığım çubuk onu sağlam yakalamış. Bir ileride ki Palmiyeler ise görsel şölen.

Bu fırtınalar, ağaçların belini büken narenciyeleri yere dökmek için mi acaba, malum doğanın döngüsü.

Bir de gelen giden siyasetçilerin döngüsü var, şu aralar İztuzu nu imara açmak istiyorlar, yine Mesut Yılmaz gibi bir diğeri çıkıp, üç beş kaplumbağa der mi acaba. Demesin. Yapmasınlar. İnsan kalabalığı zaten Şile gibi oluyor, İztuzun da , Yaz mevsiminde. Daha da arttırmasınlar kalabalığı. O canım hayvanlar buraya gelmeye devam etsin.  Birlikte yüzelim. Yüzsün ve görsün onları çocuklarımız.

Ohhh sütlü kahveden bir fırt, nefis, kocamın hediyesi thermos, kardeşimin hediyesi I pad, şenay ın hediyesi, yaw çok mu bedevacı oldum, hayyııır yaşlanıyorum, dostlar çoğalıyor, değerleniyor. Yeniler ekleniyor. Şanslıyım ben şanslı.

Yağmur başladı.kocaman yağıyor, şehirde ki gibi değil bir başka, orada kaçırdığım herşey burada.
Hava nasıl desem, çok aydınlık, evet, bulutlar var ama beyaz ve ilahi bir aydınlık var.

İlahi mi, ne diyorum ben, bu kadar romantik olamam ben;
Ardından güneş açarsa, herşey iki dakkada kuruyor burada. Camlarıda iyiki silmiyoruzzzz ohhhh.
Buyrun, salisede gerçek hayat :)

Kızım karne aldı dün, pek endişeliydi, zayıfım gelmez dimi anne, gelmez kızım. Onu okul kapısında beklerken, bir diğer veli  ile sohbet ettik, benim torunların karneleri hep beş dedi, acaip bir yüz ifadesi ile, bende gayet normal değil mi yahu, birinci sınıf onlar dedim. Aa. Olur mu zayıf olanlar da var dedi. Sen koru beni böyle hırslı bir ebeveyn olmaktan Yarabbim. Yanlış anlaşılmasın öyle düşünenler olabilir ama ben olmiim ööle ne olur. Kızım mutlu olsun da varsın çok başarılı almasın, e ikisi de olsa tadından yenmez tabi :)

Dönüşste bir baktım, yüzgeci oynayan Levrekler var tezgahta. İki koca balığa ki 1 kg tuttu, 20 tl verdim ve akşam leziz bir ziyafet çektik, Gül hnm dan porsiyonu 10 tl yede çiğköfte e daha ne olsun. Gerçi bence denizden çıkmış balık ve Dalyan için 20 Tl pahalı ama burada herşey pahalı. Ayıklarken, üzüldüm nefessiz kalmış balıkların haline ama sonra yerken insan oldum yine. :( 

Memleketim için de, benim hala umudum var şarkısını mırıldanıp, sabah keyfine devam diyelim.

Kalın sağlıcakla
Keyf annesi





11 yorum:

Mine Tozanlioglu dedi ki...

Yaşasın böyle güzel sabahlar böyle güzel karneler tabii ki önce sağlık mutluluk ama başarı olsun tabii dediğin gibi süper olur)

Tarkanın Annesi dedi ki...

oh misss keyfini çıkar sizin kızıda öp bizim için:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Olsun valla.
Şimdi de soba çıtır çıtır.

Ohhh gelesin bize.

Davetkar anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Olsun valla.
Şimdi de soba çıtır çıtır.

Ohhh gelesin bize.

Davetkar anne

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Memleketimiz için hala umudumuz var!..

Ben de dinlediğiniz şarkının ismini başlık yaparak başladım yoruma.

Güzel bir günün keyfini, güne güzel başlayarak başlatmışsınız.

Her güzel başlangıç, o günü güzel kılmanın bir gayretidir.

Her gününüz, güzel ve mutlu olsun inşAllah!

Selam ve dualarımla.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben o hıslı ebeveynlerden olamadım. İyi ki de olmadım zaten.
Sabahların hep güzel geçsin şeker anne :)

elifimuyurken dedi ki...

of be Çiğdem öyle bir ruh halindeydim ki bu postu okuduğumda kalkıp yürüyerek sana gelmek istedim..
tadını çıkar insan olmanın.
inan bizden daha iyi çıkarabiliyorsunz..

Oglak Kizlari dedi ki...

Bakalım daha ne kadar Özlem im.
Moralli anne

Recep bey,

Yine ve yeniden iışık dolu yorumunuz. Sağolunuz varolunuz.

Şanslı anne

Olmaz inşallah.

Hırssız anne

ceyt dedi ki...

merhaba,blogunuzu resim ve yazılarınızı çok beğendim.bundan sonra takipteyim.sık sık gelirim:)
sevgiler..

Tijen dedi ki...

Alemsin işini ciddiye alan anne! Bir sonraki sabah kahvesinde beni de düşün o manzarayı izlerken lütfen :)

Karyatid dedi ki...

Kardeşim,
Seni çok seviyourm kardeşim,
iyi ki varsın
Kardeşin
fırk
(bu ara ota b.ka hislenen kişi)