13 Şubat 2014 Perşembe

Sömestr gezileri - İstanbul

Merhaba,

Bir gün de, bizim gibi başka diyarlara göç etmiş bir başka İstanbul lu aile ile Turvak günü yaptık. Eda da gelecekti ama makul sebeplerle bizi ekmek zorunda kaldı.

Kızlar bir sarıldılar ki, oysa bir kaç gün önce görüşmüşlerdi, masanın altında Büyükbabanın aldığı karne hediyesi ile mırmır hiç ses çıkarmadan saatlerce oynadılar.

Buse kız ın saçlarıda çok uzamış, pek güzeldi.

Bu arada Ada kız dan inciler, ilk sabahlar uyanır uyanmaz yanımıza geldi, anneanne ile çok keyif yaptığı televizyonlu odadan, yataktan, gelir gelmez, kulağıma;  anne daha karnemi göstermediğim birsürü akraba var. Hediyeler için pek sabırsızdı. Çocuklar muhteşemler değil mi. Hiç de hayal kırıklığına uğramadı, sağolsunlar. Dönüşte bir bavul da oyuncaklar için ayrıldı :-)

Turvak da güncel sergi.

Kızlar

Neşeli kızlar.
Aslı hanım ve müze çalışanları çok nazik sağolsunlar ancak girişte bile fotoğraf çekilmesine izin vermeyişleri nahoş kaçıyor. Bunları çektik ve sonra uyarı aldık maalesef. Oysa, Aslı hanım sonra bize fotoları gönderse bile - ki ben teknoloji özürlü o fotoğrafları buraya aktaramıyorum - Buse ile Ada nın fotoları bizim için daha bir kıymetli.

Burada da tahta kaşıktan bebek yapmışlar. Ekrandan izledik, tek tek sunum da yaptılar. Teşekkürler Türvak.

Çıkışta koştur koştur KidsMondo ya gittik Trump Tower a. Aman Allah ım kızlar Burger King istediler diye kuyruğa girdik. İnanabiliyormusunuz kuyruk. Sanki bedeva dağıtıyorlar. Bir de sıcak, paltolar elimizde, yer yok v.s. Aşağı kata inince bir de ne görelim, bir adet daha Burger King var ve yukarıda, yavaşında yavaşı çalışan arkadaşlar bizi bilgilendirmediler dahi. Kids Mondo daki kuyruk da bir sonra ki gününmüş. Ha..ha.. diyerek tekrar metro felan kullanarak, hiç gün yüzü görmeden geri döndük ve ver elini YKBY Ada kız iki kitap seçti, daha geldiğimiz akşam bittiler, keşke daha çok alaymışız dedik.

Ada bu serileri ve baloncuklarda olan yazıları okumaya bayılıyor.
Bu arada geçen sene Buse kıza aldığımız hediye kitap pek kötü çıkmış. Pardooonn.
Hatamızı affettiririz. İnşallah.
Ada nın kaşık bebeği de var fotoda. :-)

O kadar kalabalıktı ki hadi Kadıköy e geçelim dedik. Ne tiyatrolarda yer vaar ne de başka yerlerde. Attık kendimizi benim burun kıvırdığım kafeye, çıktık nefis manzaralı ikinci kata ohhhhh dünya varmış. İşbankası yayınlarına gelmeden solda bir cafe. Güzel koltukları ve sizi duymayan çalışanları var .-)

Yok yok, bu kadar kalabalık çekilmez. E bedeva da dağıtmıyorlar.

Hüzünlü bir ayrılış ve Yaprak ın nefis karşılaması ile özel araba ile eve dönüş. Teşekkür ederiz.

Bir de Bir Dolap Kitap ın tavsiyesi bir kitap aldık. Henüz okumaya başlamadık. Bilgi için bir tık
Aklıma gelmişken biz bu karekteri 'Harold ve Mor kalemi'  bilmiyorduk, üğrendik ve Ada internette bir filmini izledi bile, bayıldık. Tavsiye ederiz. Onun için de bir tık

Geçen hafta Bir dolap kitap tan kitap kazandık. Bu ikinci hediyemiz, ne şanslıyız.
Teşekkür ederiz.Onun için ayrıca bir yazı da geliyor.