10 Haziran 2014 Salı

Operasyon Argo - Film yorumu

Merhaba,

Yazacak ne çok şey var. Haydi Çiğdem eline kuvvet. :-)

Bugün Bozburun daydık. Deniz süperdi, doğa süperdi. Başka bir yazı konusu.
Ya seyrettiğim harika filmler, başka yazıların konusu.
Yapılan yemek ve reçeller v.s ; başka bir yazı konusu.
Ada kız, ohhhooo başka yazılar konusu.

Arkadaşlar, yapılan krem yapma atölyesi, bambaşka bir yazı konusu.

Olmayacak dimi böyle.

Haydi el atın biryerlerden başlayayım.


2012 - Operasyon: Argo -Argo - Ben Affleck

Şirin Ebadi nin kitabından epey sonra seyrettiğimiz ama etkilendiğimiz bir film. Operasyon Argo
E tabiki ABD propogandası var. Ama kardeşim siz de hakim olun o zaman film piyasasına dimi ya.

Fakat neler döndüğü ve bunların film yapılmasına nasıl izin verildiği tam bir demokrasi dersi.

Iranlılar bu filmin ödül almasına ve ilgili herşeye kızmışlar. Olabilir bakış açısı. En son Mine nin Iran gezisi yazı dizisıni  okuyunuz bence. Adamlar Batı yı örnek almak istemiyorlar ne yapalım. Ben orada bizzihati yaşamak istemezdim ama onların seçimi, yanında demokrasi ve herkesin istediği gibi yaşama hakkı olursa ne ala.

Hikayenin sonu ise  Batı dakilere şaka gibi gelebilir ama bize hiç uzak değil.

Umarım hikayenin  sonu, gerçekten  filmdeki gibi bitmiştir.
Züğürt tesellisi işte.


Kalın sağlıcakla
Gezmekten bitap düşen anne



2 yorum:

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Film ilginçmiş.
Boş ver her şeyi bırak gez bence :)

İlk İnsan dedi ki...

Film önerisine ihtiyacım vardı iyi oldu değerlendiriyorum.