6 Nisan 2015 Pazartesi

Kayaköy satılmasın

Merhaba,

Derya, hep böyle fotoğraflar isterim demiş, e kırarmıyım ben blog daşımı.
Buyrun, Ada nın gözü ile biz ve Kayaköy;



Masamız küçüktü ama güneş, renkler, insan çeşitliliği süperdi.




Fotoğrafların tümü kızım Ada ya ait. Biz çok ayrılamadık stand dan ama Ada kız sağolsun.





Aman ne üretyim ne fikirler. Maşallah diyelim.
Bugün bir müşteri - arkadalımın Damla nın söylediği gibi, üretmek lzım, üretim insanı güzelleştiriyor. yarasın. :-)



Bayıldım buna. ellerine sağlık. Herkimse.





Kırışıklıkları açar. Antiaging, e biliyorum da konuşuyorum, son 15 senedir kullanıyoruz afiyetle işte.


Lekeleri giderir, annemin egzamasına dahi iyi geliyor. 


Güneş kremi olarak da kullanılıyor. Ellise bile aldı daha ne olsun.




Çok da eğlendik.


kızım ve kaplumbağası.
Ada nın değişik bir bağı var hayvanlarla, anasına çekmiş.




napıyorum, bişey mi yiyorum.










Şeker şey.


Acaba kaç Tl ydi, bayıldım bu sanata.


Kalın sağlıcakla
Kiracısı ödeme yapmayan sefil anne

4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Hepsi çok güzel.. Ürünler, insanlar, mekanlar, sözü edilen hayvanlar.

Asortik Krep dedi ki...

Ben o küpeleri kaçırmışım mesela..Bir daha Ada'yla gezeceğim :))
Bir de seni çok güzel çekmiş..

bilge dedi ki...

Kayaköy satılırmı..tarih kokan ender yerlerimizden..büyülenmiştim ilk gördüğümde..fotoğraflar güzel ürünler güzel...fotoğrafları çeken daha bir güzel sevgilerimi gönderdim....

Derya dedi ki...

Çok ama çok teşekkür ederim. Resmen içim gitti ve aklım kaldı, birgün oralarda yaşayabilmeyi diliyorum, küpelere bayıldım , aslında herşeye bayıldım hava pırıl pırıl.. sende süpersin süperr.. Teşekkürler. :)