15 Nisan 2015 Çarşamba

Kitap klubü 2. Kitap

Merhaba,

Kitap klubumuzün ikinci kitabı; Mavi Sürgün - Halikarnas Balıkçısı.
Toplantımız benim evde yapıldı. Bahçede, veranda da ve evin içinde sonra tekrar bahçede 😄
Niye mi? E tabi hava muhalefeti dolayısyla. Önce sıcaktı, çoraplarım bile yoktu,msonra hava da ki renkler değişti, sonra gök gürledi, Poyraz koşarak uzaklaştı, şimşekler yağmur, dolu ve tekrar güneş açtı.

Eşim Göcek civarında bisiklette idi neyseki çok az yağmur ile atlatmış.



Çok keyifli, bol kaliteli sohbetli bir toplantı oldu. Kitabı bitirenler az olsa da sohbet çok kaliteli oldu.
Kitabı okurken altını çizdiğim neredeyse her konuyu tartışmaya eklem fırsatım da oldu. İlgili birsürü konu da konuşuldu ve harika oldu. Kendimle gurur duydum, tüylerim diken diken oldu. Birkaç kişi hariç, herkesin de çok leyif aldığını hissettim. Afferim kendime. 



Semaver de çay benden, diğer herşey herkesten. Ellerine sağlık. 

Kitabı okumanızı da ayrıca tavsiye ederim. İnce bir kitap ama çeşitli devirleri çok özetle etkileyici biçim de içinde barındırıyor. Ülke de hiçbirşeyin değişmediğini görmek insanı üzüyor. Yazarın birikimi etkiliyor.

Bir de tabi kütüphanemde olmayan kitapları alınıp okunacak ya da Özden in dediği gibi kütüphaneye gidilip ödünç alınacak.

Evet bizim Dalyan da bir kütüphanemiz var.



Ada yoda alıp gideyim de kitap ödünç alalım değil mi ya.

Kalın sağlıcakla
Kitapkurdu anne pardon I pad. Kurdu


5 yorum:

KUZEYLİMİNE dedi ki...

bu toplantılarınız ,yürüyüşleriniz vallahi kıskanıyoruz ama:)
3.kitabı da merak etmedim değil hani ??????

Oglak Kizlari dedi ki...

Buket Uzuner in Gelibolu su.
Hoş bir kurguu, ben okumuştum, tekrar okuyacağım.

Atla gel

Davetkar anne

sarkaç dedi ki...

Hayatınıza kattığınız güzelliklere hayranım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne kadar güzel etkinlikler bunlar böyle.Oralarda olsam katılırdım ben de Sevgiler :)

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

Bayılıyorum kitap kulüperine neyse sonunda biz de bir tane yaptık ilkini okuyoruz bakalım nasıl olacak bu konuyla ilgili bir projem daha var bakalım nasıl olacak booool boool kitaplı günlere...