31 Temmuz 2015 Cuma

Keyf

Allah ım nasıl bir keyf, hesapta Cem ve Ada gidince herşey düzenli olacaktı. Olacak ama zaman da alacak. Bugün Cuma, pazara gittim mi hayır. Ne yapıyorum, misafir ağırlıyorum, sohbet, internet ve yavaştaaaaan dip temizlik.

E hani denize gidecektim sabahtan, hem de bisikletle. Ne oldu, yo...yo... Yalan olmayacak. Yürüyüş de yapacağım. Ama bir iki gün çalışarak avare takılayım durun. 



Hayır cannnıım, yine birsürü iş var ama yavaş yavaş. 
Yemek de yavaş yendi, şimdi ööle bakıyorum, dinliyorum. İyi oldu iyi.


Biri de masann altında keyifte,



Ada dan inciler, geçengün denize gittiğimiz de ma- aile denize girdik, hava sıcak su hamam, e kaldık bayağı, oynadık, battık çıktık v.s., sudan çıkarken Ada demez mi, bakın ne kadar kaliteli aile zamanı geçirdik!

Kalın sağlıcakla
Keyif yapan anne
Not Allah eksik etmesin ama arada böyle aralar süper oluyormuş yahu, ne yalan. 


2 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kıyamam ona ben çok da biliyorlar her şeyi. Ada kız çok şeker annesi de. Kocaman sevgiler ikinize de :)

Güliz'in Dünyası dedi ki...

Keyfin keyf olsun Çiğdemcim......
Bodrumun buz gibi suyundan sonra biz iztuzunun hamam gibi suyuna bayıldık :))
Ailecek mutluluğunuz bol olsun..Arada bizede lazım...(Yani serdar la bana :))))Sevgiler...