10 Kasım 2015 Salı

Dalyan In kitap kurtlari

Merhaba,

Yillardir istedigim kitap klubu isini burada, sevimli, akilli, uyumlu, hatirli, guzel Dalyan li hanimlar sayesinde ki biri de benim, kurmayi basardigimizi yazmistim degil mi?

Epeyi olmus olmali yazali cunku artik 7. Kitabimizdayiz;

1. Ada     Victoria Hislop
2. Mavi Surgun   Halikarnas Balikcisi
3. Gelibolu  Buket Uzuner
4. Yaban Ordegi.  Henrik Ibsen
5. Bulbulu oldurmek. Harper Lee
6. Demian Herman Hesse
7. Kevin hakkinda konusmaliyiz. Lionel Shriver

Guzel bir liste degil mi. Ben, kendine kitap kurdu diyen anne bile dagarcigina cok hos, degisik yazarlar v kitaplar ve konular ve dunyalar ekledi. Tekrar tum kitaptaslarima tesekkurler. Iyiki variz.



Simdi kitabi okurken ve kulagimda  sevgili i- pad e baglanmis kulaklik varken " acik radyo" sizlerle paylasayim istedim aldigim bu keyfi.

Aslinda birde soba yanma zamani olsaydi, offf ki offf, soba uzerinde isinmis suyla hazirlanmis limonlu, zencfilli, tarcinli icecegim olsaydi.

Saglikla kalin
Kremci anne

4 yorum:

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Buradan okuması bile keyifli yazılarınızı,seneye Ortaca civarlarına yerleşmek planımız var kitap klübünüze beni de alırsanız çok sevinirim :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Aliriz, aliriz.
Sn gel bi hele.

Kocaman open anne

sarkaç dedi ki...

Ne kadar özeniyorum size bilseniz. Yaşam gailesi içinde, yaşadığımızı hissettirecek her güzelliği, es geçmeden yaşamınıza katıyorsunuz.

Oglak Kizlari dedi ki...

Sahi mi, Sarkaç.
Ne hoş, farkındayız da.
Öperim
Gururlu anne