14 Ekim 2010 Perşembe

3 boyulu film seyredebilir mi?


Merhaba,

Gezginci anne Çiğdem yazıyorrrrr. Dün Ada yi yuvaya bıraktım ve hoop ev, iki gazete hatim edildi, kafa dinlenildi tam o sırada Aydan aradı, haydi Cadde ye gidelim mi, gidelim anasını satiim. Atladım dolmuşa, Remzi nin önünde indim. Zaten inmesem felaket olacaktı çünkü trafik orada durdu. Iki damla yağmur yağdı ya hemen trafik.

Birlikte yürüdük, mağazalara bakındık, Tchibo da bedeva mal dağıtılıyor zannettik. O kadar kalabalık ve kasa kuyruğu öyle uzunduki. İlgilenenlere Carrefour - Maltepe yi öneriyorum. Kalabalık ama normal bir kalabalık ve rahat alışveriş imkanı sunuyor bu alışveriş merkezi üstelik sinemasıda var.

Ben oyle özensiz çıktımki dün, Aydan ise benim tam tersimdi. Etek, çizme güzel takılar. Onun kuyumcusuna uğradık ve yaptırdığı yüzükleride aldık. Kare olanı bence en güzeli idi. Eczane, Mars& Spencer v.s.

Günün en güzel seçeneği yemek oldu. Günaydın Burger bence çok lezzetli, doyurucu ve kızarmış baharatlı patatesi süper. Dükkan ile karşılaştırınca da ekonomik. İki burger, bir patetess, iki kola. Kişi başı 20 Tl. Hamburger ve köftelerin bouyutu da çok doyurucu Günaydın da.

Arada çocukluğumuzuda yad ettik. Benim küçüklüğümde babam kasaplar çarşısındaki kasaba benide götürürdü, o zamanki adı Günaydın değildi kasabın sonradan Günaydın oldu. Ama eski ismi hatırlamıyorum tabi. Orada sohbet edilerek, birşeyler içerek yapılan alışverişi dergilere bakarak izlerdim ve çok hoşuma giderdi. O yüzden hala marketten et alışverişi yapmam, aynı kasaptan sohbet ile alırım eti şimdide.

Pinokyo - 16 Ekim 2010 Cumartesi - 13:00
Bremen Mızıkacıları - 17 Ekim 2010 Pazar - 13:00
Rapunzel - 20 Ekim 2010 Çarşamba - 11:00

Tiyaro Mie nin programı. Kadıköy Barış Manço ve hafta arası olan da Beşiktaş ta. Haftaarası olan oyunlara telefon açmadan gitmeyin lütfen. Kapıda kalabilirsiniz. Tecrübe ile sabittir.

Üç boyutlu yeni bir film geliyor. Sammy'nin maceraları adlı. Ada nın Şifa Hastanesinde ki göz dr. Cenk bey e sordum, 3 boyutlu film seyredebilir dedi. Bilginize. Hatırlatma için; kızım neredeyse 4 yaşında.

Kadıköy Duru tiyatrosunun programıda ilginizi çekebilir. Biz 24 Ekim de orada olacağız inşallah.

Sabah Ada ya haşlanmış nohutları teflonda çok az tuzla kavurup verdim. Ilıkken üper oldular.
Tavsiye ederim.

Bu arada Berrin, kabak tatlısını çok şekerli bulmuş ve bana kabak çorbası tarifi vermiş sağolsun. Detaylı tarifi daha sonra vereceğim. Berrin in bir de önerisi var, boylede kabağı yediremessen döver zorla yedirirsin demiş. Çok eğlendik. Yorumlarını blog umuza bekliyoruz. Esprili arkadaşım benim.

Bugünkü resmimiz, katıldığımız Bağbozumu gününe ait. Tavsiyem eve şampanya alacağınız zaman Kayra nın bu markasını denemeniz. Biz sıcak havada, güneş tepedeyken bağda içtik bu şampanyadan, bardaklarca. Ohhh... Ramazandı yazamamıştım. Carrefour da raf fiyatı 34 Tl.

Sevgiler
Geveze anne Çiğdem.

4 yorum:

Aslı@Bursa dedi ki...

3 boyutlu film seyretme yaşı ok. Peki ne zaman şöyle güzel bir şişe şarap içebiliyoruz? :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Bu Cumartesiiiiiiiii.
Geliyonuz değilmi Aslim.
Küçük Ada yida görücez yaşasııınnnn.

Para olsa ikinciyi 45 inde doğuracak anne Çiğdem

Unknown dedi ki...

Çiğdem senin için bloğumda mim var .Seni mimledim.Sevgiyle kal.

Oglak Kizlari dedi ki...

Mimle beni Arzu. Hastayız biz. En kısa zamanda bizde birilerini mimleyeceğiz.

Hasta anne Çiğdem