25 Ekim 2010 Pazartesi

yazının devamı;



Allah, allah bende diyorum ki bu yazı bu kadar değildi. Neyse buradan devam edelim;

www.sihirlielmalar.com.tr bu siteye bir uğrayın derim. Çok güzel elma şekerleri yapmişlar. Kızlar ayıla bayıla yediler. Kitaplara daha göz atamadık.

Bu sabah kızım elini başına hafifçe vurdu ve hay allah yüz ifadesi ile ''hasik'' dedi. Güldüğümü görmesin diye hemen arkamı döndüm. Babasının kulaklarını çınlattım. :-)

Bir önceki yazımda ki resim. Şenay larla gittiğimiz güzel bir Şile gününden. Onların sayesinde limandaki balıkçıda yedik ve en az 150 Tl tasarruf ettik. Biz hep Lokantaya giderdik oysaki daha ekonomik olan yine deniz üstünde konuşlanmış teknelerde gayet güzelmiş, mezelerde leziz. Gerçi Palamut un rengi bana koyu geldi ama o da ızgaradan piştiğindenmiş. 4 kişi tıka basa yedik. Hava da o kadar güzeldiki.

Ada dişçi kontrolüne de gitti. Yine ağzını açmakta çok zorluk çıkardı ama allahtan çürüğü yok. Mart 2011 e kadar dişçiye byebye.

Haftasonu daraldım ve kendimi yarım saatliğine dışarı attım. Ne oldu Migros a gittim ve 3 adet krem aldım ama 6 adet krem sahibi oldum. Bir alana bir bedava kampanyası varmış ve tam ihtiyacım olan ürünlerdi. Bir hanımefendi, görevli kıza ama daha iki gün önce aldım ve tek ürün, haksızlık bu diye takılıyordu .

Konu hakkında paylaşmak istediğim ilginç bir konu var;

haliyle kremlerin son kullanma tarihlerine bakmak istedim, yok. Görevliye sordum, sağlık bakanlığının bu uygulamayı yasakladığını ama tüketici hattını arayarak, ürünün barkod numarasını okursam, son kullanma tarihini öğrenebileceğimi belirtti. Ee.. nereden bileceğim doğru söylediğini!!!! Bana çok garip geldi bu uygulama.

Evet artık bu yazıyı bitirip dışarı çıkmalıyız. Migros a uğranıp tiyatro davetiyesi alınacak, pazara gidilecek, saç kurutma makinası alınacak,dr Ada için kontrole gidilecek. Hava güzel bize yol göründüüüü...

Takipçi anne Çiğdem

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çiğdemciğim,merhaba bende sesin soluğun çıkmıyor diye düşünüyordum.Yine dolu dolu ,güzel gezmeler yapmışsınız,ne güzel.A bu arada geçmişler olsun .sizde bizim gibi ailecek gribe tutulmuşsunuz.geçmişler olsun.güzel bir hafta diliyorum.sevgiler.

Oglak Kizlari dedi ki...

Size de geçmiş olsun. Bu arada mimlendiğimin farkındayım. Muhtemelen bu akşam dönerim bu konu ile ilgili. Teşekkür ederim.

Sana da iyi haftalar.

Sevinçli anne Çiğdem