11 Ekim 2010 Pazartesi

Büyükbaba ile mutlu saatler ve ev aktivitileri.








































2. Resim ; Büyükbaba ve torun tv seyrediyorlar.
3. Resim ; Büyükbaba ve torun puzzle yapıyorlar.
4. Resim ; Büyükbaba puzzle yapıyor, Ada kuduruyor.
5. Resim ; Ada Karal uyumadan önce kitap okuyor. Fakat sonrasında uyumuyor.
6. Resim ; Sevgili Boncuk 1 ve Boncuk 2 güneşlenme seansındanlar.




Bütün gün evdeydik. Çok eğlendik. Ada ''Rakamlarla öğreniyorum '' kitabından bayağı çalıştı bugün. Sanki okuldan gelmiş de ödev yapıyormuş gibi. Bu sayfadaki üç yapraklı çiçekleri sarıya boya, dört yapraklıları yeşile. Bu rakam kadar çizgi çiz v.s Bir ara almışız güzel bir çalışma kitabı.

Remzi kitapevinden aldığımız çizgi çizgi belirlenmiş harflerin üzerinden giderek yazma, yanında da ''o'' is for Octopus açıklamaları olan ve daha sonra silinebilen sayfalara sahip bir kitap. Gerçi Ayşegül, bu harfler el yazısı değil dedi ama bugün dikkat ettiğimde bazı harflerde kuyruklar gördüm. Birde yurtdışında düz yazı eğitimi yok bildiğim kadarı ile.

Yarım saat de ''uptoten'' de oynadı Ada. Hergeçen gün daha aktif oluyor ve Ingilizce talimatları takip ederek yapıyor. Hepsini anladığını düşünmüyorum ama yine de genelden olayı kotarıyor. Ara ara yanına gelip açıklamalarda bulunuyorum, bazan Türkçe bazen de daha iyi bildiği Ingilizce kelimeleri kullanarak anlatmaya çalışıyorum. Bence faydalı oluyor ve oyun bulmada benden daha iyi olduğu kesin.

Maltepe NZ kırtasiyede küçük bir kutuda 0,75 krs a çeşitli şekiller içeren küçük şeyler bulup almıştım. Minik kelebekler, melekler,yıldız v.s. Büyük resim defterine acaip resim yeteneğimle bir orman, ev neyin resmi çizdim sonrada ondan uygun yerlere küçük şeyleri yapıştırmasını istedim Prit ile. Bayağı eğlendi. Son üç gündür ara sıra eklemelerle devam ediyoruz bu aktiviteye. Kağıda çizip yapıştırdığımız kız resmi de bir profesyonelki sormayın. Durun bir resmini ekleyeyim. Gülmeyin ama, kızım çok eğlendi. :-) 1. resim.

Bu arada Ada iyi. Burnu için son burun spreyi bu gece. :-) Çok mutlu oldum hafif atlattığına.

Sevgiler
Aktivist anne Çiğdem

4 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

sevgili çiğdem ,
büyükbaba ve ada çok şirin gözüküyorlar.
nazar değmesin maşallah.
ingilizce yaptığınız aktiviteleri her okuduğumda ise kendime kızıyorum yine yapmadım diye..
sevgiler
özlem

Oglak Kizlari dedi ki...

Sevgili Ozlem,

Iyiki yazıyorsun beni çok mutlu ediyorsun.

Bak yine soylüyorum. Ingilizce konuşmaya başlamak için geç diil. Çok zekiler ve dimağları açık hemen olaya uyum sağlar. Senin için daha zor aslında.

Uzman anne Çiğdem

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Dede gibisi yok. Canım dedemmm.. Hemen şimdi gidip arayacağım... Hala arayabiliyorken... Teşekkürler.,

Oglak Kizlari dedi ki...

Hiç gecikme Ahu.
Allah uzun ömür versin hepsine.

Şükreden anne Çiğdem