12 Ekim 2011 Çarşamba

Çılgıni, Aptal, Aşk

Merhaba,




Bu haftaki filmimiz, Crazy, Stupid, Love. Çok komik değil ama tam bir kız filmi ve komik. Birçok yerde bayağı güldüm. Ama en az üç yerde sadece ben kendimi gülür ( Ada böyle söylüyor) buldum. Filmlerde hep oluyor bu sanırım bende bir kıllık var.

Konu basit ama bir o kadar karışık. Bazı espriler çok hoş. Son zamanlarda ''seriously'' çok fazla kullanılıyor Amerikan Ingilizcesinde, neden acaba. Filmdeki yakışıklı erkeğe t-shirt unu çıkarınca, ne bu ya, ciddimisin? vücudun sanki phoshop lu gibi demesi bence en güzel bölümlerden biriydi. Böyle sayabileceğim birçok diyalog var.

Filmin mesajına gelince; aman hayatınızda daldan dala konmayın ve sevgiye, tek eşliliğe ailenize önem verin efem. Çok bireyselleştiler, gecelik ilişkiler çok arttı, birbirine değer verme yada ilgilenme yok bu sebeple bizim değerlerimize dönmeye çalışıyorlar. Biz ne yapıyoruz, kendi kültürümüzü bozuyoruz.

Filmi görünüz. Tavsiye ederim. 

Julianne Moore, çok severim. Evet yaşlanmış ama doğalımız bu dimi. Keşke bende onun yaşında öyle gözüksem. Amerikalı bir asker hakim ve sosyal işlerde çalışan bir hanımın kızıymış. 1960 doğumlu. 51 yaşında.

Ryan Gosling, Şeker bir tip. Tanıdık ama nereden bilmiyorum :-). 1980, Londra  doğumlu. Bu hayata şarkıcılık denemeleri ile başlamış ve ablası ile yola çıkmışlar. İlk işini aldığında justin Timberlake in ailesi ile kalmış. hayat işte.

Steve Carell, Daha önceleri pek çok daha komik ve şapşal olduğu filmler seyrettim. Bu da güzel. hele tokat yediği sahneler çok komikti bence. Bu bey de 1962 li. Evli ve iki çocuk babası.

Emma Stone, 1988 doğumlu yeni bir kız ben Canan ın kızı Nil e benzettim havasını. Canan pek katılmadı ama ne yapalım.

Marisa Tomei, Bir diğer sevdiğim, yan rollerden birtürlü kurtulamayan hep aynı kiloda kalan aktrist. Takip etmedim ama böyle bir birikim oluşmuş işte. En son Mickey Rourke ile oynadığı ''güreşçi '' filmini seyretmiştim.
Bu hanım da 1964 lü. 47.

Görüyorumki yaşlara ve nasıl göründüklerine takmış durumdayım. Bu durumun farkında diildim billahi.

Bu arada rejim 10.gününde. 59.8 ile başladım, şu an 58.4. Aslında iki hafta bitince tartılmam lazımdı ama dayanamadım. Bu sefer bozmam inşallah. Ya Allah.

Film yorumcusu, filozof anne Çiğdem

Hiç yorum yok: