7 Ekim 2011 Cuma

Korku Evi - Dream House

Günaydın,

Bugün Hatice hnm. gelecek. Evden kaçmamız lazım. Bizde anneanneme kahvaltıya gidelim dedik, sonra Aydan sonra da park dedik. Bakalım bizi bugün neler bekliyor.


Director:

Jim Sheridan

Writer:

David Loucka (screenplay)


Yine Canan la, az daha kendi evinde bana bir kahvaltı vererek beni gitmemeye kandırıyordu. Allahtan gestapoluk yaptımda, kızcağız çayını içmeden yola düştük ve 11,15 seansına girdik. Tabiki 6 Tl. Kaave de aldık.  Koltukta otururken ne kadar keyif aldım ve ne kadar çok şükrettim anlatamam. Keşke Cem de olsaydı oda bayılırdı bu filme.  Aslında korku filmi diye endişeliydim ama Canan iyiki ikna etti beni. Filmi beğendik. Kurgu bence çok şaşırtıcı.

Konu klasik; yeni satın aldıkları kasaba evinin daha önceki sakinleri katledilmiş.Evde sesler, gizli bölmeler filan. Herkes biliyor ama konuşmuyor, dın.. dın.. Evin bodrumunda yakın civarın gençleri ayin yapıyor v.s.

Fakat filmin ortasında seyirciyi kocaman bir dönüş bekliyor. Orada bakış açısının ne kadar önemli olduğunu anlıyorsunuz. Hani derler ya bir olay olduğunda, tarafları dikkatle dinleyin  diye. Sonunuda beğendim filmin. Dream House güzel bir film. Gidiniz. Yada eve DVD alınız efem.

Rachel Weisz, Bu kızı mumya filmlerinden dolayı tanır ve çok severdim zati. 1970 doğumlu bir melezmiş. Maşallah.

Daniel Craig, ise pek bi yaşlanmış buldum. Vücut duruyor tabi. eh..1968 doğumluymuş. Bizden genç yahu.

Naomi Watts, ise çoluk cocuk doğurmuş ve yan rollerde kalmış. O da Ingiltere doğumlu ama Avustralya geçmişi de var, Nicole Kidman ile beraber yola çıkmışlar. Ya işte bööle.

Filmdeki küçük kız acaip tatlı, pek rol yapamıyor ama filmi seyreden annelerin gözlerinin sulanmasına, -tamam ağladık işte ne olmuş- sebep oluyor.








Sevgiler
Filmsever anne Çiğdem


6 yorum:

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Sonunda blogunuzu izlemeye alabildim. Problem vardı sanırım. Şu an yok gözüküyor :)

Unknown dedi ki...

çiğdem, başı gerçekten klasik perili köşk hikayesiymiş ama değişimi merak ettim wallahi, hemen seyretmem lazımmmmmm:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Ahu,

Kimbilir. Ben kimseyi izleyemiyorum. Şifremi kabul etmiyor, ne google ne de Yahoo.

:-(

Beceriksiz anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Isoon,

Hem de hemen.

Öperim.

Üşüyen anne Çiğdem

annesiningülü dedi ki...

anam korku filminde de ağlarmışşşş :)
duygusal anne Çiğdem ;)

Oglak Kizlari dedi ki...

Bahar ım,

Bu anne animasyonlarda bile ağlıyor. Ne diyorsun.

Sulugöz anne Çiğdem